5/11/2024

Max Factor 2000 Calories Lip Glaze

Jak do tego doszło, nie wiem, ale ostatnio stałam się ogromną fanką błyszczyków do ust. Dlatego bardzo ucieszył mnie nowy błyszczyk 2000 Calories Lip Glaze od Max Factor w ostatnim boxie od Pure Beauty. Przepiękny kolor, duży aplikator i soczysty efekt na ustach. 
Bardzo polubiłam błyszczyki, ale szuka takich formuł, które nie są klejące na ustach i ten błyszczyk właśnie taki jest. Ma dosyć gęstą formułą i nie wylewa się poza kontur usta, pięknie wypełnia załamania na wargach i daje efekt pełnych ust.
Jeśli szukasz pięknego "jagodowego" koloru, a w mojej opinie koloru koktajlu z owoców leśnych to zdecydowanie 105 Berry Sorbet będzie idealnym wyborem. 
Przepięknie prezentuje się z konturówką, ale też solo nałożony nawet na szybko bez lustra. 
No ja jestem nim zachwycona i czuję, że skuszę się na niego ponownie.  

Jestem bardzo ciekawa czy Ty używasz błyszczyków w swoim makijażu? Jeśli tak to chętnie poznam Twój ulubiony.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger