5/03/2024

Regenerum serum do brwi i rzęs

Serum do rzęs i brwi od Regenerum to produkt, który niesamowicie mnie zainteresował w ostatnim boxie od Pure Beauty. Jestem posiadaczką dość lichych rzęs, więc stwierdziłam, że to może być coś dla mnie. Czy się sprawdziła? Za chwilę się tego dowiesz. 
Tak jak wspominałam nie jestem posiadaczką wachlarza rzęsa le też nie spodziewałam się, że po tej odżywce będę go miałam. Chciałam wzmocnić i odżywić rzęsy.
Mamy dwie końcówki i jak widać dwie formuły. 
Jedna w pędzelku jak eyeliner do nakładani przy lini rzęs, druga to klasyczna spiralka no nakładania na długości rzęs i brwi.
Stosowałam obie formuły i widzę już bardzo fajne efekty. 
Rzęsy są po prostu fajni wzmocnione i pogrubione. Zauważyłam, że mniej ich wypada. 
Czy mnie ten efekt zadowala? 
Bardzo. Nie chciałam aby rosły jak szalone, albo w mało naturalny sposób się zagęściły. Zależało mi właśnie na wzmocnieniu tego co mam i tak też się stało.

Jak dla mnie prawdziwa petarda. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty
Na zdjęciach poniżej znajdziesz informacje o składzie produktu i obietnice producenta. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger