9/29/2024

Perfumy w kremie od Lale

Nie przepadasz za klasycznymi perfumami, drażni Cię alkohol w ich składzie? To zdecydowanie musisz poznać perfumy w kremie od Lale. Stworzone na bazie olejku jojoba i wosku sojowego.Przepiękny i bardzo elegancki słoiczek, który zmieści się w każdej torebce. Do tego obłędny zapach, który  pod wpływem naszego ciepła uwalnia się przez wiele godzin. 
Szczerze mówiąc podchodziłam do nich ze sporo rezerwą, ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Zapach jest bardzo elegancki i nie przytłaczający. Perfumy nie powodują podrażnień, więc idealnie sprawdzą się dla wrażliwców i alergików. No i oczywiście dla fanek kosmetyków naturalnych. Niesamowicie cieszę się, że dzięki pudełku Pure Beauty Royal #10 mogłam poznać te cuda. 


Jestem bardzo ciekawa czy słyszałaś o takiej wersji perfum i co o nich sądzisz. Daj znać w komentarzu. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

1 komentarz:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim produkcie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger