8/18/2016

Suede ramones, stripes and black jeans


Dzisiaj przychodzę do Was z postem z serii "Jedna baza, dwie stylizacje." Dzisiaj będzie bardziej elegancko, trochę z pazurem, ale nadal z zachowaniem prostoty i klasyki.
Jesteście ciekawi co dla Was przygotowałam?
Zapraszam do lektury.
_______________________________________________________________________________

Bazą moich dwóch stylizacji będę czarne rurki z dziurami i bluzka w paski. Tak jak już wspominałam, uwielbiam bluzki w paski, a tę w szczególności. Ma świetny krój, materiał i kolory. Pasuje do wielu rzeczy i bardzo przyjemnie się ją nosi.
Spodnie to nowość w mojej szafie. Na spodnie z dziurami polowałam bardzo długo, udało mi się znaleźć nareszcie mój ideał. Ich dodatkowym plusem jest wysoki stan, który uwielbiam bo fantastycznie podkreśla moje szersze biodra i wąską talię.

Ta wersja stylizacji jest bardziej elegancka, ale z pazurem. Idealnie nada się na randkę lub imprezę.

Co mam na sobie:
Koszulka - House
Kurtka - Reserved
Spodnie - Centrum Chińskie
Buty - Ambra
Pierścionek - Orsay


Mam nadzieję, że moja stylizacja przypadnie Wam do gustu :)
Buziaki!!!
Pozytywna28





9 komentarzy:

  1. Idealna figura! A Twoje nogi bosko wyglądają w tych spodniach :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam tego typu spodni na jesień :) Muszę zaglądnąć do chińskiego centrum, mam dwa w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo Twój styl, bo to taka uniwersalna, odpowiednia na co dzień, niewymuszona prostota - i bardzo dziewczęca!
    Ale jeszcze bardziej lubię Twój szczery, śliczny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam własnie takie spodnie, wysoki stan to mój ulubiony krój ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski i klasyczne zestawienia kolorystyczne to sprawdzony sposób na dobry wygląd, a kurtka jest rewelacyjna. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger