2/19/2017

Beżowa rewolucja i Aleja gwiazd - manicure hybrydowy z lakierami Neess

Och, jak dawno u mnie nie było hybryd. Przerwę miałam od ponad miesiąca. Ale jest nowa lampa, nowe lakiery i nowy manicure.
Dzisiaj coś bardzo delikatnego, eleganckiego, dziewczęcego. Pierwsze moje skojarzenie to manicure idealny dla panien młodych, ale też świetnie sprawdzi się na co dzień gdy nie lubicie krzykliwych kolorów.
Chcecie zobaczyć więcej i przeczytać kilka słów o lakierach Neess? Zapraszam dalej.
Już kiedyś wspomniałam Wam, że bardzo polubiłam się z lakierami hybrydowymi Neess. A teraz możecie zakupić je stacjonarnie w Rossmannie i markecie eLeclerc, dla mnie rewelacja i jak już widzieliście zdążyłam poczynić małe zakupy.

Dzisiaj chcę Wam pokazać jak nowe lakiery prezentują się na dłoniach.

Oto produkty których użyłam do wykonania manicure:

Tym razem użyłam utwardzającej bazy klasycznie, nie testowałam jej do przedłużenia płytki paznokcia. Aplikacja przebiegła bez problemu. Jedna z Was na IG pisała mi, że baza powoduje delikatne pieczenie płytki. Nie powiem, że lekko się wystraszyłam, jednak dałam jej szansę.
U mnie na szczęście nic takiego się nie pojawiło, ani po nałożeniu bazy, ani po jej utwardzeniu.
Jedyną jej wadą jest to, że bardzo ciężko się ją usuwa z płytki paznokcia. 

A tak lakiery prezentują się na paznokciach:


Na paznokciach mam 3 cienkie warstwy każdego lakieru dla pełnego krycia.
Przepraszam Was za delikatny odrost, niedokładna aplikację lakieru i przesuszone dłonie. Miałam dość długo przerwę od malowania i manicure robiłam trochę na szybko. Mam nadzieję, ze mi wybaczycie.
Jak już Wam wspominałam bardzo  lubię lakiery Neess i fantastycznie się u mnie spisują. Na pewno dokupię jeszcze jakieś kolorki.

Jak Wam się podobają te kolorki i ich połączenie? Bo ja jestem zachwycona.

Buziaki!!!
Pozytywna28

77 komentarzy:

  1. kochana co polecasz na skórki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że nie ma problemu ze skórkami ale ostatnio kupiłam żel do skórek z Sally Hansen Instant Cuticle Remover i jest super :) Testowałam na mamie i ostatnio na sobie, polecam :* Zmiękcza skórki i ten nadmiar delikatnie rozpuszcza ;)

      Usuń
    2. Ooo to muszę koniecznie go kupić i przetestować ;) dziękuję

      Usuń
  2. Ostatnio będą w Rossmann właśnie widziałam te lakiery Ness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - podobnie jak i ja w w Plaza Lublin. Widzę, że idą jak bułeczki, bo zostały ostatnie sztuki. :-)

      Usuń
    2. Są w Rossmannie, tylko nie wiem czy na stałe czy chwilowo :)

      Usuń
  3. Piękne paznokcie, delikatne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie, delikatne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych lakierów do hybryd jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, ja uwielbiam Semilaca, ale ostatnio przerzuciłam się na hybrydy, które stworzyła moja ciocia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jednego Semilaca, ale jakoś nie przepadam za nim chyba :D Jestem ciekawa co to za hybrydy Twoja ciocia stworzyła ;)

      Usuń
  7. ładne paznokcie! mi strasznie się rozdwajają i łamią, także mam problem z zapuszczeniem.. polecasz cos? :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie - dopiero zaczynam,
    miłego dnia i weny życzę :)
    https://szpilki-z-najki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przez długi czas bardzo dobrze sprawdzała się diamentowa odżywka z Eveline, ale niestety wiem że nie jest to zbyt dobry produkt, bo po jej odstawieniu moja paznokcie niestety nie były w zbyt dobrej formie :/

      Usuń
  8. Beże zawsze są na topie, świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja również, dłonie wtedy wyglądają na schludne i zadbane :)

      Usuń
  10. Piękny mani, lubię takie delikatne odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like those colors 😊.
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam taką kolorystykę :)bardzo ładny manicure :) dużo dobrego słyszałam o tych lakierach ;) ale sama nie mam doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Koniecznie przetestuj, bo są na prawdę świetne i trwałe ;)

      Usuń
  13. Nudziak skradł moje serce uwielbiam takie delikatne kolory :) ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory. Sama chętnie bym tak sobie pomalowała paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki. Inspirujący blog :). Zostaję na dłużej :)!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie delikatne kolory :) Piękne

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Idealne gdy ktoś nie lubi mocnych kolorów, albo nie może takich nosić ze względu na wymagany dress code ;)

      Usuń
  18. Bardzo dziewczęcy ten róż. Idealnie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne takie delikatne, lubię złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotko będzie pasować każdemu, bo to neutralny odcień, polecam :*

      Usuń
  20. piękne kolorki <3 beżowy najlepszy ! obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyzna, że zaskoczył mnie pomysł, że mogłaby to być propozycja dla panien młodych. Gdy brałam ślub, to tylko w grę wchodziły u mnie białe paznokcie. Zdecydowałam się wówczas na białe końcówki i bardzo delikatne zdobienia :) Na co dzień jednak uważam, że jak najbardziej nadają się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zaskoczyłam :D Mi tak spodobało się to połączenie, że gdybym tylko brała ślub to na pewno by zagościły te kolory na moich paznokciach :D Fakt, że też dużo zależy do sukni i innych dodatków ;)

      Usuń
  22. Nie znałam wcześniej tej marki lakierów hybrydowych :)
    Paznokcie piękne , uwielbiam kolor nude szczególnie w maniciurze :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. troszkę skórki się rozrosły:D mam podobnie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najgorzej :P
      Ale trochę żelu im nie zaszkodzi :D

      Usuń
  24. Śliczne paznokcie, a połączenie tych kolorów - świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię lakiery tej firmy, choć zazwyczaj stawiam na ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię, ale o dziwo mam same jasne kolory od nich :D

      Usuń
  26. Kurcze, bardzo naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam jeden kolorek z tej firmy i muszę przyznać, że na początku byłam sceptycznie nastawiona. Zawsze używałam NeoNail. Jednak po testach Neess okazał się bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku sceptycznie do nich podchodziłam, ale pozytywnie zaskoczyły, trzymają się fantastycznie :)

      Usuń
  28. cudowne <3 takie nudziaki są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne beże:) Ja ostatnio zdecydowałam się na hybryde i jestem mega zadowolona:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne są :) Ja teraz nie wyobrażam sobie aby wrócić do klasycznych lakierów :D

      Usuń
  30. Lakiery Neess bardzo mnie ciekawią ;) muszę zainwestować!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne :) Subtelne i delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię takie połączenia, własnie mam podobne zestawienie ale lakierów semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacja, piękne pazurki. Kolorki świetnie dobrane. Uwielbiam pastele. Cieszę się , że w końcu do Ciebie trafiłam :] Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Absolutnie śliczne! Sama uwielbiam takie kolory :-) Ostatnio jednak przekonałam się, że nie każdemu pasują. Robiłam nudziakowe pazury mojej szwagierce ale wyglądało to zupełnie nijak.. jakby nie ten kolor skóry dłoni, nie ten kształt paznokci i wszystko wygląda jakoś źle :-|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziaki są cudowne, ale trzeba dobrać odpowiedni odcień do skóry :) Tak jak z czerwienią ;)

      Usuń
    2. zgadzam się.. nie każdy odcień każdemu będzie pasować :-)

      Usuń
    3. Na szczęście na rynku mamy tak ogromny wybór, że każda z Nas na pewno znajdzie coś dla siebie :D :* Buziaki Kochana i życzę Ci miłego weekendu :*

      Usuń
    4. zgadzam się :-) również życzę miłego weekendu :-*

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger