2/09/2017

Metaliczne i matowe - idealne na karnawał. Eveline Cosmetics Special Effects Metalic Matt nr. 180

Bardzo rzadko używam zwykłych lakierów. Zdecydowanie króluje u mnie hybryda, jednak dla tego lakieru zrobiłam wyjątek. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził, zapraszam dalej do czytania.

Na początku totalnie zakochałam się w tym kolorze. Idealny na zimę, pięknie wygląda z bladą skórą. Ma w sobie coś eleganckiego, szlachetnego. Mnie powalił totalnie, chociaż ostatnio króluję u mnie raczej klasyczne kolory.

Zaintrygowało mnie bardzo połączenie metalicznego efektu z matowym, gdy tylko nałożyłam lakier na paznokcie było wielkie wow. 

Numer lakieru to 180, niestety w paczce rozlał się płyn micelarny i lekko zniszczył naklejkę.

Wróćmy jednak do rzeczy technicznych. W opakowaniu znajdziecie 5ml lakieru i szeroki pędzelek. Koszt lakieru w Rossmannie to ok. 7.50zł

Jak widzicie pędzelek jest bardzo szeroki, jeśli macie bardzo wąską płytkę możecie mieć problem z domalowaniem paznokci przy skórkach, jednak plusem jest to, że malujemy cały paznokieć za jednym pociągnięciem.
Kolejnym ogromnym plusem tego lakieru jest jego pigmentacja, fantastycznie kryje już przy jednej warstwie. Zupełnie nie ma potrzeby nakładać dwóch warstw. Jego konsystencja jest klasyczna, nie za gęsta nie za rzadka.
Jednak na kolana powaliły mnie jego kolejne dwie cechy. Pierwsza z nich to szybkie wysychanie, wręcz ekspresowe. Może to być delikatne uciążliwe, bo musimy zdecydowanie i szybko malować paznokcie, jednak nie ma problemu z odciskaniem się czegoś na lakierze. Myślę, że po ok. 1min jest już suchy. Ja jestem zachwycona.
Kolejny plus to fantastyczna trwałość, lakier u mnie wytrzymał ok. tygodnia biorąc pod uwagę sprzątnie i zmywanie naczyń. Nosiłam go ok. 9-10dni bo tylko na końcach pojawiły się delikatne odpryski. Jak dla mnie bomba.

Nie ma problemu ze smugami czy nierównym rozkładaniem się drobinek. Matowe wykończenie jest matowe cały czas, nic się nie wyciera, nie poleruje. Jeśli lubicie tego typu wykończenia lakierów, to serdecznie Wam polecam. Zdecydowanie będzie u mnie gościł w przerwach od hybryd. 

A tak prezentował się u mnie:

Jak Wam się podoba ten kolor i efekt na paznokciach? Znacie tę serię lakierów?
Piszcie w komentarzach, chętnie się dowiem co o nim sądzicie :*


Buziaki!!!
Pozytywna28

10 komentarzy:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger