3/21/2019

Oczyszczanie i relaks Trico Botanica - ratunek dla skóry głowy

Podrażniona skóra głowy potrzebuje specjalnej pielęgnacji, dobrego oczyszczenia, nawilżenia i ukojenia. Czy Trico Botanica z serii Oczyszczanie i Relaks zapewniły mi to czego potrzebowałam? Dowiecie się dalszej części.

Moja skóra głowy od zawsze była bardzo wymagająca. Szybko się przetłuszcza, jest sucha i podrażniona. Ostatnio było tylko gorzej, nawet fryzjerka zauważyła, że w 2 miejscach moja skóra zaczęła się złuszczać ekstremalnie. Peeling, delikatny szampon dla dzieci nie do końca dawały radę. Wtedy pojawiła się możliwość przetestowania produktów Trico Botanica, za co bardzo firmie dziękuję. 

„Trico Botanica Oczyszczanie i Relaks to linia głęboko oczyszczających produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Szczególnie polecamy produkty do pielęgnacji skóry głowy, intensywnie nawilżające i łagodzące podrażnienia. W skład gamy wchodzą 3 produkty: krem do skóry głowy, szampon i lotion łagodzący podrażnienia skóry głowy
Produkty nie zawierają parabenów, barwników, SLS i petrolatum.”

W moje ręce trafiła cała kolekcja. Poniżej znajdziecie moje wrażenia na temat tych produktów. 

 Oczyszczający krem do skóry głowy Trico Botanica
„Delikatny krem o konsystencji lotionu do kompleksowej pielęgnacji podrażnionego skalpu. Stosuje się go przed myciem włosów. Głęboko oczyszcza i nawilża skórę głowy, przygotowując ją do kolejnych zabiegów odżywczych. Polecany do łagodzenia stanów zapalnych i podrażnień skóry głowy. Zawartość cennych ekstraktów roślinnych: z rumianku pospolitego i aloesu wraz z prowitaminą B5 pomaga w oczyszczaniu i nawilżaniu skóry głowy. Regenerujące i antybakteryjne działanie ułatwia walkę z suchością oraz objawami podrażnienia.” 

No i rozpoczynamy wielkim WOW. Produkt nakłada się fantastycznie i dosłownie chwilkę po aplikacji czuję ulgę. Podrażnienia są załagodzone, a skóra dokładnie oczyszczona. Tego produktu używam najczęściej i dzięki niemu uporałam się z moim koszmarnym przesuszeniem w okolicy ucha, gdzie skóra była bardzo podrażniona i mocno się złuszczała. Widzę i czuję, że stan mojej skóry dzięki niemu uległ znacznej poprawie, bo nawet w połączeniu z innym szamponem widać i czuć ukojenie. Bardzo łatwo nakłada się dzięki wygodnemu aplikatorowi. Jestem pewna, że wrócę do niego gdy tylko sięgnie dna. 

 Szampon do włosów Oczyszczanie i Relaks Trico Botanica
„Ultradelikatny szampon polecany do codziennego stosowania, do wszystkich rodzajów włosów. Usuwa zanieczyszczenia i toksyny z włosów i skóry głowy. Dzięki zawartości ekstraktów roślinnych: z nagietka lekarskiego i rumianku pospolitego oraz olejku miętowego i bisabobolu, łagodzi podrażnienia i działa przeciwzapalnie. Pozostawia włosy jedwabiście lśniące.”

Zacznijmy może od małych wad na początek. Wydaje mi się, że szampon jest odrobinę za gęsty, albo opakowanie jest odrobinę za twarde. Niestety trochę ciężko jest go wydobyć z opakowania. Konsystencja produktu może być na plus bo na pewno nic nam się nie rozleje. Co do zapachu to mamy dziwną relację ze sobą. Ogólnie szampon ma bardzo orzeźwiający miętowy zapach, dosyć mocny. Jednego dnia uwielbiam jego świeżość, zaś kolejnego kojarzy mi się z płynem do mycia naczyń. Więc kwestia zapachu jest bardzo indywidualna, ale nie martwcie się nie utrzymuje się w bardzo mocny sposób na włosach. Co z działaniem? Mycie włosów jest bardzo przyjemne, czuć oczyszczenie, ukojenie i przyjemne efekt chłodzenia na skórze głowy. Włosy nie są przesuszone, ani obciążone, są za to wygładzone. Efekt mi się podoba, chociaż byłabym bardziej zadowolona gdyby były jednak odbite u nasady. Jeśli lubicie wygładzenie to będzie produkt dla Was. Dodatkowo zauważyła, że moje włosy dłużej zachowują świeżość. Czy sięgnę po niego ponownie? Sama nie wiem, jest bardzo fajny jednak nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak wcześniej wspomniany krem.

 Lotion Oczyszczanie i Relaks Trico Botanica
„Polecany do wrażliwej i problematycznej skóry głowy. Dzięki bogatej zawartości ekstraktów roślinnych: ze ślazu dzikiego, z nagietka lekarskiego, z rumianku pospolitego, z aloesu oraz olejków eterycznych pomaga likwidować podrażnienia skóry głowy oraz pobudza wzrost włosów. Łagodzący kompleks na bazie ekstraktów roślinnych i olejków eterycznych pomocny w ukojeniu podrażnionej skóry. Swój charakterystyczny zapach zawdzięcza kompozycji naturalnych olejków eterycznych. Lotion zamknięty w butelce z pipetą, dla wygodniejszego stosowania.”

Lotion ma bardzo przyjemny zapach i przewygodny aplikator w postaci pipety. Po nałożeniu czuć przyjemne ukojenie i odświeżenie skóry głowy. A co z tym efektem pobudzenia zrostu włosów? Szczerze mówiąc, używam produktów od 3-4 tygodni wiec nie wiem czy to wystarczający czas na takie działanie. Mam wrażenie po przeglądaniu zdjęć, że moje włosy rosną jak szalone, ale nie umiem Wam powiedzieć czy to zasługa tych produktów. Jedyną wadę jaką zauważyłam, to że gdy nałożę go za dużo moje włosy są lekko obciążone i szybciej się przetłuszczają. Fakt, że moją do tego ogromne skłonność, ale gdybyście się skusili bądźcie ostrożni i miejcie to na uwadze.

Podsumowując, seria Oczyszczenie i Relaks od Trico Botanica zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie. Zdecydowanie poprawił się stan mojej skóry głowy. Nie mam już problemu z podrażnieniami, łuszczącą się skórą, swędzeniem i uczuciem mocnego ściągnięcia. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać te produkty. Jestem pewna, że ponownie zakupię krem do oczyszczania i pielęgnacji skóry głowy, bo dla mnie to odkrycie ostatnich kilku miesięcy. 

Jeśli macie problemy z podrażnieniami skóry głowy, szukacie czegoś delikatnego do pielęgnacji to serdecznie Wam polecam przetestowanie tej serii, w szczególności kremu.
Jeśli macie jakieś swoje super sposoby lub ulubione kosmetyki do włosów dedykowane dla takich wymagających wrażliwców to chętnie je poznam. Piszcie w komentarzach. No i jeśli znacie recenzowane przeze mnie produkty chętnie poznam Wasze zdanie na ich temat.

Buziaki!!!
Pozytywna28


10 komentarzy:

  1. Krem do skory głowy wydaje się być ciekawym produktem. Ja używam przed muciem takiego olejku łagodzącego z L’Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że do pielęgnacji mojej głowy też przyda się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczyszczanie skóry głowy jest dla mnie nadzwyczaj istotne! :)
    Kiedyś miałam problemy z podrażnieniami i nadmiernym przetłuszczaniem się włosów, obecnie już mnie to nie dotyczy.
    Cenię produkty, które dają nam uczucie komfortu i ulgi.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger