3/03/2019

Kontrasty i białe botki

Kiedyś te buty były kojarzone z największym kiczem, a teraz jeden z mega modowych trendów. Zdecydowałam się na nie i ja. Jest miłość.
Białe botki/kozaki dzięki naszym celebrytkom zostały wykreowane jako najbardziej kiczowy element garderoby. Jednak w tym roku to jeden z bardziej stylowych dodatków. Mają modną i stylową formę, są bardziej klasyczne, eleganckie i nie mają nic wspólnego z naszym wcześniejszym wyobrażeniem białych botków/kozaczków.
W mojej dzisiejszej stylizacji postawiłam na kontrasty, dlatego też do białych botków ubrałam czarne rurki z haftami na biodrach, do tego czerwony sweter i czarny kożuszek.

Co mam na sobie:
Kożuszek - www.bonprix.pl <KLIK>
Spodnie - www.bonprix.pl <KLIK>
Sweter - SH (H&M)
Torebka - www.bonprix.pl <KLIK>
Buty - TK Maxx
Wisiorek - Aliexpress

Koniecznie dajcie znać co sądzicie o mojej stylizacji i białych botkach? Hit czy kit?

Buziaki!!
Pozytywna28


13 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te czasy, gdy białe botki były szczytem kiczu.. teraz na szczęście zostały nieco odczarowane dzięki fashionistkom :) Uważam, że fajnie dopełniają stylizację!

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :D Ja jestem zakochana w tych butach :D

      Usuń
  3. Bardzo fajna stylizacja 😊 świetne spodnie oraz torebka

    Pozdrawiam 😊
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra look , wszystko do siebie idealnie pasuje ;*
    https://xthy.blogspot.com/2019/03/beige-coat-panther-bag.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger