3/30/2019

Ultranawilżenie na noc z OnlyBIO

W swojej pielęgnacji skóry stawiam na produkty intensywnie nawilżające, bo tego potrzebuje moja skóra. Staram się rozważnie dobierać kosmetyki i często zanim coś nałożę na twarz szukam informacji w sieci na ich temat staram się na miarę swoich możliwości przeanalizować skład. Tak też było w tym przypadku. O kremach OnlyBio przeczytałam, że to bardzo dobre produkty z fajnym składem. Czy u mnie sprawdził się ultranawilżający krem na noc?

Na początku zacznijmy od sprawy czysto technicznej, czyli opakowania. Jak dla mnie to najwygodniejsza z możliwych opcji czyli opakowanie z pompką, wydaje mi się że to airless. To najlepsze rozwiązanie również ze względu na higienę. Wszystko działa sprawnie i dozuje odpowiednią ilość produktu.
A jak z działaniem? To krem faktycznie nawilżający co czuć i widać gołym okiem. Po nałożeniu odczuwalne jest przyjemne uczucie ukojenia, później krem zastyga, co może być jego dużym plusem. Jeśli nie lubicie kremów które są tłustawe i lepkie to ta opcja powinna przypaść wam do gustu. Na początku to uczucie bywa lekko nieprzyjemne, jakbyście miały na twarzy zastygającą maskę, jednak można się do tego przyzwyczaić. Rano budzę się z intensywnie nawilżoną skórą, bez przetłuszczenia. Nie pojawiły się u mnie żadne podrażnienia, zapchania czy wypryski. Krem w zupełności zaspokaja potrzeby mojej skóry, co widać po tym że nie przetłuszcza się mocno w ciągu dnia i nie pojawiają się krostki na skroniach (często u mnie to znak kiepskiego nawilżenia i podrażnienia przez jakieś składniki). Jestem bardzo zadowolona.
Czy wrócę do niego ponownie?
Myślę, że za jakiś czas jeśli nie znajdę czegoś lepszego to jak najbardziej. Przekonuje mnie do niego wygodne opakowanie, faktyczne działanie i bardzo dobry skład kremu.

Krem możecie zakupić na stronie  onlybioonlyeco.com <KLIK>

Poniżej zamieszczam Wam informacje zawarte na opakowaniu przez producenta i skład kremu.

Jeśli znacie produkty OnlyBIO to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat. Dajcie znać czy zwracacie uwagę na składy produktów.

Buziaki!!!
Pozytywna28

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz go widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie znam, ale mogłabym się polubić. Teraz po szkole coraz bardzie świadomie wybieram kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem bardzo zadowolona. Również z kremu na dzień, szamponu i płynu miceralnego. Na prawdę te kosmetyki sprzyjają skórze, czynią ją promienną i zdrową. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger