4/02/2019

Nowości z mintishop.pl - Missha, Artdeco, L'oreal, Golden Rose, Maybelline, Miyo i Blend it

Dzisiaj to co tygryski lubią najbardziej, czyli nowość w mojej kosmetyczce. Trochę kosmetyków mi się skończyło, zachciało mi się czegoś nowego i takim oto sposobem dokonałam zakupów w sklepie mintishop.pl <KLIK>. Ciekawi? Zapraszam dalej.
Zacznijmy może od tego, że to moje pierwsza zakupy w tej drogerii internetowej. Pewnie jesteście w szoku, ale jakoś tak wyszło. Tym razem skusiły mnie produkty i kody rabatowe od innych blogerek, youtuberek i influencerek. Zawsze to kilka złotych do przodu. Zamówienie przyszło jak to na mintishop.pl przystało przepięknie zapakowane, a kosmetyki były bardzo dobrze zabezpieczone. Jedynie do czego mam małe zastrzeżenie to dosyć długi czas realizacji zamówienia, czyli od momenty złożenia zamówienia do przekazania go do wysyłki.

No to teraz najważniejsze, czyli zakupy:
BLEND IT Sponge gąbka do makijażu Marble Black  - poprzednią gąbeczkę Blend it udało mi się upolować z magazynem Glamour. Mam ją od prawie 2 lat i nadal jej używam. Co prawda ma już kilka uszkodzeń i pęknięć ale nadal sprawdza się świetnie. Z gąbeczek jakie dotychczas używałam jak dla mnie najlepsze. Mam nadzieję, że ta również posłuży mi tak długo.
MISSHA Perfect Cover BB Cream No.21 SPF42 PA+++ - na chwilę obecną to mój ulubieniec. Zrezygnowałam zupełnie z klasycznych podkładów. Mimo, że jego cena jest dosyć wysoka to warto. Świetne krycie, pięknie wygląda, super się utrzymuje i w moim przypadku pozytywnie wpłynął na stan mojej skóry. Na okres wiosenno - letni zaopatrzyłam się w ciemniejszy kolorek. Jeśli chcecie mogę przygotować dla Was osobny wpis na temat tego BB kremu, pokazałabym Wam jaki ma poziom krycia oraz jak wygląda porównanie koloru 13 i 21. Dajcie znać w komentarzach.
ARTDECO Fixing Powder Puder transparentny WKŁAD - zdecydowanie najlepszy puder utrwalający i matujący na runku. Już mam swoje opakowanie, więc teraz dokupuję tylko wkłady w postaci solniczki. Przepięknie utrwala makijaż, matuje i co najważniejsze nie przesusza mnie. Polecam z całego serca, jak spróbujecie to już przepadniecie i się z nim nie rozstaniecie.
GOLDEN ROSE Make Up Fixing Spray utrwalający makijaż - czasami potrzebuję czegoś co utrwali i ładnie połączy mój makijaż. Skuszona poleceniami mojej siostry zdecydowałam się na ten spray. Po kilku użyciach muszę Wam powiedzieć, że zapowiada się petarda. Myślę, że po dłuższym stosowaniu podzielę się z Wami opinią na temat tego produktu. 
MAYBELLINE SuperStay Matte Ink Matowa pomadka w płynie 80 Ruler - co do tego zakupu to nie mam racjonalnego wytłumaczenia, jakoś tak zachciało mi się nowej pomadki a żadnej nie kupiłam od roku. Wszyscy chwalą i polecają, więc postanowiłam sprawdzić o co tyle szumu. Kolor wybrałam z polecenia niezastąpionej i najlepszej Agnieszki z bloga agwerblog.pl <KLIK>. Pierwsze wrażenie wow, ale na pewno trzeba uważać z aplikacją, bo ciężko o poprawki.
L'OREAL Million Lashes Tusz So Couture Noir - jedna z moich ulubionych maskar. Wielokrotnie polecałam Wam ją na blogu. Pięknie podkreśla moje rzęsy, jest trwała, bardzo czarna i komfortowa w noszeniu. Nic nie się kruszy, nie osypuje i nie przesusza mi oczu. Polecam serdecznie.
MIYO FIVE POINTS PALETTE Paleta cieni do powiek 20 Cosmic Rehab - niby tak dużo się nie maluję, w sumie cały czas się uczę, ale zapragnęłam nowych cieni. Padło na paletki MIYO. Fantastyczna pigmentacja, ogromny wybór kolorów i bardzo niskie ceny. Potestuję, pomaluję nimi trochę i na pewno dam Wam znać co o nich sądzę, ale z tego co trąbią Internety to zdecydowanie warto.
MIYO FIVE POINTS PALETTE Paleta cieni do powiek 16 Holy Grail

To całe moje zakupy poczynione w drogerii internetowej mintishop.pl. 
Jeśli znacie zakupione przeze mnie produkty to koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie.

Buziaki!!!
Pozytywna28

5 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale z chęcią wypróbowałabym paletki, ponieważ bardzo spodobały mi się kolory cieni. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mają boskie i jakoś zapowiada się genialnie :D

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger