4/26/2019

Wiosenne nowości od Constance Carroll

Wiosna, wiosna więc czas na nowe odcienie lakierów hybrydowych. Mam przyjemność ponownie testować kolejne piękne kolory od Constance Carroll <KLIK>. 
Jak wiecie bardzo polubiłam się z tymi lakierami hybrydowymi. Mają fantastyczną pigmentacje i konsystencje, bardzo przyjemnie się je aplikuje i są bardzo trwałe. Tym razem zdecydowałam się na kolory bardziej wiosenno - letnie. Ciekawi? Zapraszam dalej.

Lakier hybrydowy Constance Carroll PRO Hybrid Colour Gel 4 <KLIK>  - w poszukiwaniu idealnego ocienia nude. Zobaczymy czy ten spełni moje oczekiwania i czy będzie pasował do mojej skóry. Zapowiada się ciekawie.

Lakier hybrydowy Constance Carroll PRO Hybrid Colour Gel 50 <KLIK>  - jasny, pastelowy róż. Najczęściej wykorzystywany do babyboomer. Bardzo lubię takie kolory latem i wiosną na płytce bo wyglądają bardzo schludnie i elegancko. Sprawdzimy jak będzie z tym kolorem i jego pigmentacją.

Lakier hybrydowy Constance Carroll PRO Hybrid Colour Gel 155 <KLIK> - kolor może nie typowo wiosenny, ale raczej całoroczny. Ciemniejszy odcień nude, lekko kakaowy, a może bardziej w kolorze mlecznej czekolady. Zapowiada się pięknie.

Lakier hybrydowy Constance Carroll PRO Hybrid Colour Gel 311 <KLIK> - tu już mamy kolor typowo letni, bardziej soczysty. W tym sezonie odcienie koralowe są bardzo wysoko w trendach więc nie mogło go u mnie zabraknąć. Do lekko opalonej skóry będzie prezentował się bajecznie.

Lakier hybrydowy Constance Carroll PRO Hybrid Colour Gel 405 <KLIK> - ten odcień jest delikatnie ciemniejszy od wcześniej wspomnianego różu, bardziej cukierkowy, lekko fioletowy. Wiosną do kwiatowych stylizacji w romantycznym klimacie sprawdzi się idealnie.

Koniecznie dajcie znać który kolor wpadł Wam najbardziej w oko i który chcecie zobaczyć jako pierwszy na moich paznokciach.

Jeśli jeszcze nie znacie lakierów hybrydowych Constance Carroll 
to koniecznie musicie odwiedzić ich stronę lub koniecznie nadrobić zaległości na moim blogu, gdzie znajdziecie już kilka postów poświęconych kilku wybranym przeze mnie kolorom.

Buziaki!!!
Pozytywna28

7 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory ! gama kolorystyczna trafia w gusta :) nie da się wybrać najlepszego kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata temu stosowałam. Obecnie nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki ale z chęcią się jej przyjże ;) Masz świetne kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :) Idealne na wiosenno letni manicure.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger