4/30/2019

Wiosenne wibracje

Wiosna, więc czas na sukienki. Nie mogłam sobie odmówić, bo przecież nowy sezon to zawsze dobry pomysł by kupić kolejną sukienkę . No i jest ona, różowa, zwiewna i dziewczęca. Ale wiecie co jest takiego niesamowitego w niej? To, że ja przecież nie lubię różowego koloru.
Od jakiegoś czasu postanawiam przełamywać się modowo i zaczynam sięgać po rzeczy za którymi nie przepadałam. Noszę częściej koszule, stawiam na różne wzory, kolory i kroje. Bardzo mi się to podoba, bo przecież moda jest po to, żeby się nią bawić. No i takim to sposobem zakochałam się w tej sukience od www.bonprix.pl <KLIK>.
Gdy tylko trafiła w moje ręce wiedziałam, że muszę ją uwiecznić w jakimś specjalnym miejscu. Wśród kwiatów, natury i tak oto powstała moja pierwsza sesja z kwitnącym sadem w tle.

Co mam na sobie:
Sukienki Bonprix <KLIK>
Zegarek - Casio
Błękitne mokasyny - www.ebutik.pl <KLIK>
Pierścionek - YES
Szpilki - Ambra

Jak Wam się podoba?

Buziaki!!!
Pozytywna28


16 komentarzy:

  1. Piękne światło na zdjęciach :D Ślicznie się prezentujesz :DWięcej takich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ,,Pani Wiosna", a jak wiosna to pewnie miłość w powietrzu!Świetnie dobrane okulary,ładny makijaż i świetna sukienka w Twoim przypadku daje to efekt młodej kochającej życie dziewczyny.Lubię Twojego bloga,bo jesteś naturalna, nie reklamujesz chińskich ciuszków na 1 raz, a i nie robisz sobie fotek w stringach, żeby pokazać, że ćwiczysz. Trzymaj tak dalej!Ja sama kiedyś blogowałam, ale obserwuję kilka znajomych blogerek co do tej pory publikują i większość z nich publikuję coraz rzadziej,a nowe twarze mylą modę z negliżem i prezentacją chińskich ciuchów odzieżowych,a szkoda:(Pozdrawiam,Ada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana sesja czad ! Sukienka piękna ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam że znam skądś tą kiecke:) Super zdjęcia kochana pełne wiosny :) a kolor na paznokciach to jakiś sztos ;)

    Udanej majówki buziaki:*
    Nowy post -> WWW>KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie i bardzo pozytywnie! Sympatycznie i uroczo prezentujesz się w tej sukience i masz świetne okulary :)

    Pozdrawiam, Ruda lumpoholiczka



    http://rudalumpoholiczka.blogspot.com/2019/04/kwiecien-plecien-i-spodnie-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh, sukieneczka jest rewelacyjna - również się w niej zakochałam! <3
    Pięknie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz w tej sukience, jak Pani wiosna ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna sukienka i klimatyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger