4/09/2018

Wiosna w mieście - prosta stylizacja na co dzień

No i nareszcie mamy wiosnę. Pogoda jest tak cudowna, że będę mogła wrócić do Was z nowymi stylizacjami. Dzisiaj chcę Wam pokazać prostą stylizację, w której główną rolę gra ramoneska z haftami od Zaful. Ciekawi? Zapraszam dalej.
Ostatnio totalnie przepadłam na punkcie różnych okryć wierzchnich. Kiedyś miałam 2-3 kurtki, a teraz chyba nie powinnam mówić głośno ile ich jest bo to już zaczyna być lekką obsesją. Ale tak jak widzicie, wystarczy prosta baza i stylizacja gotowa.
Może dla części z Was to nuda, ale dla mnie to proste i łatwe zestawienie na co dzień. A tym razem zdjęcia wyszły spontanicznie. 

Co mam na sobie:
Ramoneska - Zaful <KLIK>
Koszulka - Cubus
Jeansy - Reserved
Torebka - Bonprix <KLIK>
Okulary - Sinsay
Trampki - Converse Booho Polska <KLIK>
Zegarek - Allegro 
Kolczyki - YES
Pasek - Sinsay

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba i czy chociaż trochę tęskniliście za stylizacjami w moim wykonaniu :*

Buziaki!!!
Pozytywna28


22 komentarze:

  1. mega wiosennie u ciebie i to do mnie przemawia :D właśnie się zastanawiam nad kolorem Conversów, które chcę zamówić i przypomniało mi się, że miałam kiedyś bordowe, które bosko się prezentują<3

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :) bordowy to jeden z niewielu kolorów które lubię.
    Ja sama kupiłam w tym roku czarną skórzaną ramoneske, wydałam troche ale przynajmniej nie trzeba mi żadnej innej. Za to conversów mam już 5 par ;| hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ramoneskę z Reserved, niby to jakaś eco skóra ale mam ją już od 3-4 lat a ona nadal ma się rewelacyjnie i zero uszkodzeń :D A na nowe converse już "choruję" :D

      Usuń
    2. Prawdziwa skóra to klasa. Kup sobie kiedyś.

      Usuń
  3. Świetna kurteczka!
    Ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. What a nice outfit. I love bomber jackets and I collect a few so I understand your obsession for jackets. The one you are sporting is very nice. The details of the embroidery is so beautiful. You have a cool blog. Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna stylizacja w moich ulubionych kolorach. Bardzo podobają mi się jeansy już od x wieków szukam dokładnie takiego koloru i fasonu. :) A te hafty na kurtce są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. To co my uważamy za nudę dla innych okazuje się być kwintesencją naszego stylu, także - bądź "nudna", bo taka jak na tych zdjęciach jesteś sobą :)
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo mi się podoba. Conversy uwielbiam,ale bordowych jeszcze nie mam. Kurteczka jedt rewelacyjna. Świetną masz figurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest boska chodź trend haftów mnie nie wziął, model i kolor fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hafty ma ramonesce dodają jej uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ramoneska jest mega:) kochana z kim się kontaktujesz z zaful??

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny luzak :)
    wlaśnie takie zestawy teraz są bliższe mojemu serduchu, odkąd urodziłam dziecko i robię z nią na spacerach kilometry :) hehe

    Ramonka jest czadowa, niespotykany kolor, więc noś ją dumnie kochana <3
    super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna ramoneska, ma piękny kolor i te hafty, które uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Zdecydowanie od razu można poczuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze nie widać Cie całej jak siedzisz na ławce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger