10/03/2018

Elegancja w codziennym wydaniu - lampas, torba My Own Panda i zegarek Zwölfer

Jedna baza, a dwie stylizacje. Dzisiaj chcę Wam pokazać jak za pomocą dodatków, może zmienić całkowicie charakter bazowej stylizacji. Dzisiaj wersja bardziej codzienna, mniej formalna. Nada się na uczelnie, do pracy przy mniej wymagającym dress code, czy na spotkanie z koleżankami. 
Bazą dzisiejszej stylizacji są eleganckie cygaretki z lampasem i biała koszulka z dekoltem w V. Do tego kurtka jeansowa o prostym, dopasowanym kroju. Buty to moje i Wasze ulubione mokasyny. Jak widzicie to klasyk, dlatego też wiem że w przyszłym roku zakupię wersję skórzaną na lata.
Torba to produkt Made in Lublin. Bardzo się cieszę, że mogę Wam polecić coś ze swojego podwórka. Torba idealna na uczelnię, do pracy, ale też idealna dla mam. Polecam każdej z Was, na pewno będziecie zadowolone.

Kolejną nowością jaką chcę Wam pokazać jest zegarek. Klasyczna srebrna koperta z białą tarczą i materiałowy granatowy pasek. Chcę Wam serdecznie polecić nową na rynku markę zegarków, czyli Zwölfer. Piękne zegarki, idealne dla kobiet i mężczyzna, idealnie dopełniają stylizację, o czym przekonacie się u mnie niejednokrotnie.
Jeśli jesteście zainteresowani zakupem razem z marką Zwölfer mamy dla Was małą zniżkę. Na hasło "pozytywna15" otrzymacie 15% rabatu. No i oczywiście macie darmową wysyłkę. Polecam serdecznie i zapraszam na ich stronę internetową zwolfer.com/pl, gdzie możecie zobaczyć pozostałe model. To dopiero początek, ale czuje że będzie się działo.

Kochani dajcie znać jak podoba Wam się moja dzisiejsza stylizacja i nowy zegarek od marki Zwölfer.

Co mam na sobie:
Cygaretki - Reserved
Koszulka - H&M
Kurtka - Orsay
Naszyjniki - bestsilver.pl
Pierścionek - YES
Okulary - H&M
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu

14 komentarzy:

  1. Stylizacje dobrałaś świetnie.Uwielbiam zegarki,ten wygląda na prawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! lampasy mam już na jesienne plany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i te spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja. Torbo-worek mnie do siebie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger