11/03/2019

Beige trench coat / Adidas Stan Smith / O Bag

Dzisiejsza stylizacja uwieczniona w przepięknych okolicznościach przyrody, w parku pałacu w Kozłówce. Miejsce cudowne, piękne, magiczne. Dlatego też stylizacja prosta i klasyczna.
A klasyczna można by rzec, że do bólu. Na sobie mam rzeczy, które są podstawą mojej szafy. Ulubione elementy, które pasują do wielu stylizacji. Tych prostych i codziennych, ale również tych eleganckich czy wg mnie lekko modowych.
Z jednej strony bardzo prosto i klasycznie, ale nie nudno. A to za sprawą trochę innych spodni niż rurki, które noszą najczęściej, ale również za sprawą torebki. Niby klasyczny, czarny shopper, ale dzięki temu że jest wykonana z gumy nadaje stylizacji bardziej luźnego charakteru.
No i jak już wspominałam do tego przepiękne zdjęcie i magiczna jesienna aura.

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o mojej dzisiejszej stylizacji.
Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Spodnie - Reserved
Body - Reserved
Trencz - Cubus
Buty - Adidas Stan Smith
Kolczyki - YES
Zegarek - Casio
Torebka - O bag (Standard w kolorze Nero)


3 komentarze:

  1. Chciałęm tego typu płaszcz ale... no właśnie w taką pogodę jaka jest teraz totalnie by było mi zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny trencz, długo takiego szukałam :o
    buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger