11/15/2019

Last month

Październik już jest dla nas wspomnieniem, więc czas na małe podsumowanie w zdjęciach. Dawno nie było u mnie takiego posta a wydaje mi się, że lubicie taką opcję. Ja osobiście bardzo lubię.
Forma przy kolejnych postach tego typu zostanie bardziej dopracowana, żeby była dla Was bardziej przejrzysta i przyjemniejsza. Dajcie znać w komentarzach czy lubicie tego typu podsumowania.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Spódniczka z Pepco, koszula z Bonprix
Klasyczne połączenie, zdecydowanie moje ulubione.
Takie atrakcje w Lublinie. Przy odrobinie szczęścia można przejechać się Gutkiem ulicami miasta.
Stylizacja inspirowana okładką książki? Ja jestem na tak.
 
 
Recenzja produktów Ava już do przeczytania na blogu.
Klasycznie i elegancko. Uwielbiam te buty i już mam w planach zakup tego typu modelu w wersji skórzanej na lata.
Stylistka - książka idealna dla fanek "Diabeł ubiera się u Prady"
 
Nowe pędzle i gąbki od KillyS
Na dywanie z liści. Jesienią nie może zabraknąć tego typu zdjęcia na IG
Białe spodnie to super opcja nie tylko wiosną i latem
Odmiana od klasycznych rurek, ja jestem zakochana w modelu tych spodni.
Nowa miłość czyli Euphoria od CK
Nowości od O Bag <3
 
Gdy szukasz idealnej kurtki jeansowej i znajdujesz ją w szafie narzeczonego, dla mnie bomba.
Recenzja pędzli i gąbek KillyS już na blogu.
Kozłówka - mogłabym zamieszkać w tym pałacu
Kwintesencja jesieni, czyli brązowe dodatki i ogromny sweter.
 
Moja mała kolekcja O Bag. Jeśli chcecie post o tych torebkach to koniecznie dajcie znać.
 
Bluzka niczym z szafy babci
Makijaż po bardzo długiej przerwie, więcej zdjęć znajdziecie w osobnym poście na blogu.

7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy posta obag 👜😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się przygotować go jakoś w grudniu :D

      Usuń
  3. Będą posty z przygotowań ślubnych? A co do postów miesięcznych-super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną wydaje mi się, że nie będzie postów o tematyce ślubnej :)

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger