1/17/2020

Nowości kosmetyczne, czyli prezenty gwiazdkowe - Calvin Klein, Foreo, inFace, MAC, Nabla

Dzisiaj przychodzę do Was z odrobiną nowości kosmetycznych, które też jednocześnie były prezentami gwiazdkowymi. Trochę zapachów, coś w tematyce makijażowej i pielęgnacyjnej. Zapraszam dalej.
Zacznijmy od dwóch nowych zapachów. Jak widzicie mocno polubiłam się z Calvin Klein i obecnie mam 3 róże zapachy w swojej małej kolekcji. Są bardzo przystępne cenowo, trwałe i mają ciekawe kompozycje zapachowe.
Calvin Klein IN2U to zapach, który już znam i miałam go jakiś czas temu. Postanowiłam do niego wrócić. Jest to bardzo ładna, ale nietypowa kompozycja. Do niego dołączył Eternity Moment, który jest bardzo nietypowym zapachem, lekko specyficznym i nie każdemu przypadnie do gustu. Jest kobiecy, delikatnie seksowy ale też jakby lekko mydlany. Musicie koniecznie powąchać je w drogerii lub perfumerii.
Historia sonicznych szczoteczek jest zabawna, ale opowiem Wam za jakiś czas. Przy okazji posta z porównaniem ich. Myślę, że już w lutym będziecie mogli się go spodziewać na blogu. Z okazji świąt w moje ręce trafiła Foreo Luna Play i inFace.
Teraz czas na produkty makijażowe.
Zdecydowanie szminki MAC to moje ulubione i mogę oddać wszystkie inne szminki jakie posiadam, żeby mieć tylko jedną MAC.
Tym razem do mojej kolekcji dołączył przepiękny kolor nude o ciepłych, lekko brzoskwiniowych tonach o nazwie Yash i nieco ciemniejszy, lekko brązowy kolor o nazwie Whirl.
No i na koniec gwiazda. Prezent jakiego nie spodziewałam się po moim narzeczonym. Nie wspominałam mu o tej palecie, w sumie nawet jakoś sama nie zwróciłam na nią większej uwagi. Ale zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. A mowa o palecie Dreamy 2 od Nabla.
Przepiękne kolory, różne formulacje cieni, szykujecie się na nowe posty makijażowe.

Jestem ciekawe co Wam ostatnio kosmetycznego wpadło w łapki. A jeśli miałyście do czynienia z produktami o których dzisiaj wspomniałam chętnie poznam Waszą opinię na ich temat.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger