7/04/2021

Spodnie z rozcięciami, biała koszulka i wiklinowy koszyk - bonprix, Mango i Royal Fashion

Spodnie z rozcięciami to jak dla mnie hit. Pięknie wydłużają nogi, wyglądają zadziornie i wprowadzają odrobinę szaleństwa w stylizacji. Do tego klasyczny biały t-shirt z dekoltem w serek, klasyk którego nie może zabraknąć w mojej szafie, a na to moja ukochana jeansowa kurtka vintage. 
Do tego słomkowy koszyk w rękę, jak widzicie koszykowe szaleństwo dopadło i mnie. 
Całość utrzymana jest w prostej kolorystyce. Lekko elegancko, ale w bardziej codziennym stylu. Stylizacja idealna do pracy i na kawę z koleżanką. Zdecydowanie tak jak lubię.

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o moim połączeniu.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Kurtka - SH
Koszyk - Mango Outlet
Biżuteria - YES, Pandora
Zegarek - Huawei Band 6





















 

4 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger