7/06/2021

Żel pod prysznic i mydło z hydrolatem - Biophen

Jakiś czas temu na Stories poruszałam temat fajnych żeli pod prysznic. Czegoś o fajnym zapachu i przyjemnym działaniu dla skóry suchej, skłonnej do podrażnień. Ostatnio dzięki uprzejmości firmy w moje ręce trafiły produkty Biophen. Nie ukrywam, że wzbudziły u mnie niemałą ciekawość. Czy się sprawdziły? Czy spełniły moje oczekiwania?
Moja skóra należy do tych skłonnych do podrażnień, lubi się przesuszać, dlatego potrzebowałam czegoś łagodnego do mycia, zarówno rąk, jak i ciała pod prysznicem. Te produkty zaciekawiły mnie bardzo swoją recepturą, która oparta jest na właściwościach pielęgnacyjnych hydrolatów. A jak już pewnie doskonale wiecie ja hydrolaty uwielbiam. Hydrolaty to inaczej wody kwiatowe i roślinne, są delikatniejsze od olejków zapachowych i mają pH zbliżone do naturalnego. 
Biophen to nowa marka na rynku, która dużo czerpie z natury, to ekologiczna alternatywa dla kosmetyków codziennego użytku. Opakowania produktów są stworzone w 100% z odzyskanego plastiku. Dodatkowo produkty Biophen posiadają certyfikat Vegan Society, naturalnych i przyjaznych dla wegan składników. 

Miałam przyjemność przetestować mydło z wodą różaną, która zmniejsza zaczerwienienia skóry, działa stymulująco pobudzając mikrokrążenie oraz żel pod prysznic z wodą z kwiatów pomarańczy, która działa przeciwstarzeniowo, chroniąc skórę przed procesem utleniania. 


Mydło w płynie z wodą różaną - jak dla mnie totalnie obłędny zapach i cudowna konsystencja. Dłonie po tym mydle są miękkie i nawilżone. Większość mydeł powodowało u mnie ściągnięcie i przesuszenie naskórka oraz skórek przy paznokciach. W przypadku tego produktu nie ma kompletnie już tego problemu. Dodatkowo ma przepiękne opakowanie z pompką, które świetnie i elegancko prezentuje się w łazience.

Żel pod prysznic z wodą z kwiatów pomarańczy - gorzkawy zapach pomarańczy dla mnie to strzał w 10 na lato, fajnie odświeża, nie jest za słodki. Co do żelu ma super konsystencję, lekko żelową więc nie spływa po ciele. Faktycznie czuć właściwości pielęgnujące. Moja podrażniona skóra odczuwa ukojenie i nawilżenie po prysznicu, a nie jak to zazwyczaj bywało ściągnięcie i pieczenie. 


Szczerze mówiąc totalnie nie spodziewałam się tak fantastycznych produktów w tak niskich cenach (ok. 15zł). Mają obłędne zapachy, super wygodne i ładne opakowania, no i co najważniejsze są bardzo delikatne i przyjemne dla skóry. No to mamy zwycięzcę moich poszukiwań. Idealny żel pod prysznic znaleziony, a na dodatek produkty Biophen możecie kupić w Drogerii Natura.

Jeśli znacie te produkty to chętnie poznam Wasza opinię na ich temat, dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Post powstał we współpracy z marką Biophen. 
 

3 komentarze:

  1. Lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu pomarańczowego, to mogą być moje nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych produktów, chyba skuszę się na zakup.
    PS ale jakie piękne zdjęcia w tym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger