7/11/2021

Biała bluzka z falbanami, czarne spodnie z rozcięciami i klasyczne czarne sandałki - bonprix

Postawiłam sobie ambitny cel, lipiec ma być u mnie miesiącem aktywności. Szeroko pojętej aktywności. Chcę wrócić do aktywnego tworzenia treści na bloga, więcej udzielać się na Instagram, ale też chcę wprowadzić do swojej codzienności więcej aktywności fizycznej. Małymi krokami do celu. 

Dlatego też przychodzę do Was z kolejną stylizacją na blogu. Kolejna odsłona spodni z rozcięciami od bonprix. Tym razem jest zupełnie elegancko, bardziej kobieco, lekko parysko. Jestem totalnie zakochana w tej kremowej koszuli. Ma w składzie mój ukochany len i ma totalnie obłędną formę. Do tego klasyczne sandałki na obcasie i pikowana czarna torebka na złotym łańcuszku w stylu Chanel. 

Jak widzicie wracam do moich klasycznych i prostych stylizacji w których cudownie się czuję.

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o moim dzisiejszym połączeniu.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28
 
Co mam na sobie:
Torebka - Ochnik
Biżuteria - YES, Pandora
 

















 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylówka,najbardziej mi wpadła w oko bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boska koszula, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodnie, te rozcięcia robią robotę. Czy jesteś zadowolona z tej torebki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w takim klasycznym wydaniu *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka ❤ Mam podobną, tylko bardziej falbaniastą 😆

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem jest zupełnie elegancko, bardziej kobieco, lekko parysko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger