8/02/2021

Kobiece królestwo z Poster Store

Witam Was w moim królestwie. Czas na nową odsłonę mojego centrum dowodzenia. Tym razem zrobiło się jeszcze bardziej kobieco. delikatnie. A to za sprawą nowych plakatów od Poster Store
Czarne drewniane ramki są ze mną cały czas. Idealnie wpisują się w wystrój, nadają charakteru i kontrastu. Co do stylu obrazów, to tym razem postawiłam na delikatne, kobiece wzory. Napisy, lineart, paryskie klimaty. Jest znowu jaśniej, bardziej w moim stylu. Zupełnie mój kobiecy kąt. 

Jeśli szukacie czegoś co w bardzo prosty sposób odmieni Wasze wnętrze to polecam serdecznie Poster Store. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór ramek i plakatów jest ogromny, co tydzień pojawiają się kolejne nowości. 
Grafiki są cudownej jakości, nie blakną na słońcu, a ramki służą nam już kilka lat. 

Plakaty to też cudowny pomysł na prezent. Sama sprawiłam siostrze 3 plakaty z ramkami, bo brakowało jej czegoś w wystroju mieszkania. 

Jeśli chcecie odmienić swoje wnętrze albo planujecie obdarować plakatami kogoś bliskiego to łapcie mój kod zniżkowy, na hasło: "okiem_pozytywnej35" macie -35% na wszystkie plakaty, poza serią Selection. Miłych zakupów. 

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba nowa odsłona mojego królestwa.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28




 

2 komentarze:

  1. wybrałąś naprawdę piękne grafiki i obrazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne grafiki. Sa proste, monochromatyczne. Ale wszystko tutaj do siebie pasuje oraz dobrze ze soba współgra. Naprawdę - kompozycja mi się podoba oraz totalnie mnie urzekla.

    Mam obecni na jednej scianie w salonie kilka podobnych ramek w ciemnych kolorach. Ale pustych. Długo czekałam na inspirację, w zakresie tego, jakie grafiki w nich umieścic i mam już chyba koncepcje.

    Swoją drogą, przepiękne rośliny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger