8/30/2021

CosmePick - pielęgnacja ciała z Hebe

CosmePick to firma, której produkty dostaniecie w Hebe. Mają bardzo bogaty asortyment w produkty do pielęgnacji ciała w bardzo fajnych cenach.  Dodatkowo stawiają na naturalne składniki, nie testują na zwierzętach i są przyjazne weganom. A jak z działaniem?
W przesyłce od drogerii Hebe znalazłam kokosowy balsam do ciała, kawowy peeling i aloesowy krem do rąk. Zapachy totalnie moje, więc używanie tych produktów wiązało się z samą przyjemnością. No to czas na krótką recenzję.
Kawowy peeling do ciała - produkt na bazie cukru i fusów kawy. Totalnie obłędny zapach kawy, który utrzymuje się na ciele. Peeling jest bardzo fajnej grubości, ładnie ściera naskórek ale nie powoduje podrażnień. Pozostawia na ciele delikatnie tłusty film, ale taki który nawilża a nie oblepia ciało. Jak dla mnie petarda i na pewno kupię kolejne opakowanie. 


Kokosowy balsam do ciała z masłem Shea - piękny kokosowy zapach, ale taki przyjemny. Nie za słodki i nie chemiczny. Balsam bardzo treściwy, potrzebuje chwili żeby się wchłonąć, ale super nawilża ciało. Zapach kokosu utrzymuje się na ciele, ale nie jest z żaden sposób męczący czy uciążliwy. 

Aloesowy krem do rąk z masłem Shea - bardzo treściwy krem na przesuszone dłonie. Na początku delikatnie tłuści ręce, ale po ok. 1min pięknie się wchłania więc bez problemu nadaje się do codziennego użytku w ciągu dnia. Pięknie pachnie, świetnie nawilża dłonie i daje efekt kompresu. Przy regularnym stosowaniu widać efekty na dłoniach, są bardziej miękkie, wypielęgnowane, a skórki nawilżone. Obecnie moje must have w torebce.

 Szczerze mówiąc jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na te produkty w Hebe, a bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły cudownym działaniem i bardzo niską ceną. Jeśli szukacie czegoś niedrogiego, a bardzo fajnego w działaniu, to jest to marka godna uwagi. Jestem pewna, że wrócę do tych produktów ponownie. 

Dajcie znać czy znacie produkty CosmePick, a jeśli tak to napiszcie co konkretnie polecacie, abym przetestowała.

Buziaki!!!
Pozytywna28

1 komentarz:

  1. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    luxhairshopcom
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger