9/01/2021

Boho girl - bonprix, Royal Fashion, Orsay i Pepco

Dzisiaj boho klimaty. Jest biała bawełniana sukienka z delikatnymi haftami, jeansowa kurtka, brązowe botki i mała torebka w odcieniach brązu i beżu. Od razu wiedziałam, że to połączenie będzie strzałem w dziesiątkę. Może aktualnie pogoda nie zachęca do noszenia takich stylizacji, ale może tym postem uda mi się przegonić deszczową pogodę. 
Kurtka w mojej szafie to już kilkuletni klasyk, reszta ta nowości. Jedne świeżutkie, drugie kilkumiesięczne. 
Czy uwierzycie, że ta piękna torebka to zakup z Pepco? Jest przepiękna i idealnie pasuje do letnich stylizacji, ale też fajnie będzie wyglądała do jesiennych swetrów. 
A sukienka to miłość od pierwszego wejrzenia na stronie bonprix. Delikatna, miękka, wygodna i przewiewna, no ideał na upały. Więc jeśli planujecie jakiś wyjazd do ciepełka to polecam serdecznie, ewentualnie zakup na przyszły rok. 

Co mam na sobie:
Sukienka - bonprix
Kurtka - Orsay
Torebka - Pepco 
Biżuteria - YES, Pandora

Dajcie znać co sądzicie o tym połączeniu. 
Buziaki!!!
Pozytywna28























 

1 komentarz:

  1. Prześliczna jest ta sukienka :D Jestem ogromną fanką haftu angielskiego i wszelkie bluzki, sukienki w takim stylu wpadają mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger