8/25/2021

Kosmetyki Fresh - czy warte swojej ceny?

Jakiś czas temu w moje ręce trafiły kosmetyki Fresh i nie ukrywam, byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Są to produkty zdecydowanie z wyższej półki, więc tym bardziej moje oczekiwania wobec nich były na dość wysokim poziomie. Co o nich sądzę? 
Kosmetyki marki Fresh dostępne są w perfumerii Sephora. W moim poście możecie zobaczyć mini wersje kosmetyków. Miałam okazję przetestować ich kultową żelową maseczkę różaną do twarzy, krem, tonik z płatkami róż i żel do mycia twarzy. Kosmetyki mają bardzo ładne jasne opakowania, które pięknie prezentują się w łazience czy na toaletce. Zapachy są cudowne, ale jeśli drażni Was zapach róży to nie będą to produkty dla Was. Mimo, że zapachy są dość intensywne to są bardzo przyjemne i naturalne. 

Fresh Soy Face Cleanser - bardzo delikatny żel do mycia twarzy, który cudownie oczyszcza ale przy tym nie podrażnia. Miałam wrażenie, że buzia po nim jest nawet nawilżona i bardziej miękka. Doskonale domywał resztki makijażu, olejek przy dwuetapowym oczyszczaniu, czy sebum. Produkt zdecydowanie godny polecenia. Gdyby był trochę tańszy to na pewno zagościłby u mnie w łazience na stałe. 
Fresh Rose Deep Hydration Facial Toner - przepięknie pachnący tonik do twarzy z płatkami róż. Czuć, że jest bardzo treściwy jak na tonik, a nie sama woda. Cudowny zapach, uczucie ukojenia i wyciszenia skóry.  Taki kompres dla zmęczonej i podrażnionej skóry. Czasami fragmenty płatków róż wypływały na dłoń lub waciki co może być lekko drażniące.
Fresh Deep Hydration Face Cream - co bardzo zwróciło moją uwagę na początku to bardzo solidne szklane opakowanie, nawet w wersji miniaturowej. Krem sam w sobie miał bardzo bogatą konsystencję, przy czym na skórze był dosyć lekki. Pozostawiał delikatnie lepką warstwę, która po chwili się wchłaniała. Cudownie nawilżał, koił, zmiękczał skórę i dodawał jej zdrowego blasku. Bardzo wydajny, bo już niewielka ilość wystarczała. Jak dla mnie bomba. 
Fresh Rose Face Mask - to chyba perełka tej kolekcji, czyli żelowa maska do twarzy. Gdy wasza skóra potrzebuje nawilżenia lub ukojenia, po peelingu, mocnej masce oczyszczającej lub po opalaniu to jest to strzał w 10. Niesamowicie nawilża, koi, rozjaśnia i wycisza skórę, dodaje jej sprężystości i miękkości. Dla mnie petarda totalna i mimo dość wysokiej ceny kupię ten produkt ponownie, bo jest tego warty. 

Podsumowując już, jestem oczarowana tymi produktami, widać i czuć, że to produkty z wyższej półki. Czy polecam? Tak zupełnie szczerze, jeśli możecie sobie pozwolić na nie, to jak najbardziej są to kosmetyki godne przetestowania. Jeśli jednak wolicie produkty drogeryjne i zastanawiacie się czy jest sens wydać odłożone pieniądze to uważam, że najbardziej godna uwagi jest maska, reszta to bardzo fajne kosmetyki ale uważam, że coś równie fajnego możemy znaleźć wsród produktów drogeryjnych. 

Jeśli znacie te produkty, to chętnie poznam Wasza opinię na ich temat, a jeśli nie to dajcie znać czy kiedyś kusiły Was produkty Fresh.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28
 

3 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę o tej marce, ale muszę powiedzieć, że mnie zaintrygowałaś i nie wykluczam, że gdy będę robiła zakupy kosmetyczne to się może skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam u przyjaciółki ten tonik i byłam zachwycona♥ muszę koniecznie sobie kupić!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger