3/09/2022

Dzianinowy komplet i czarny trencz od bonprix

Dzianinowe komplety to ostatnio prawdziwy modowy hit. Dają wiele możliwości stylizacji i są bardzo wygodne. Jednak znaleźć ten idealny nie jest łatwo. Mi się udało już za pierwszym razem, jak zawsze niezawodny okazał się bonprix.
Piękny kolor dzianiny, bardzo fajne wykonanie. Do tego dorzuciłam obłędny czarny trencz również od bonprix. To jest taka perełka, że już muszę Was ostrzec że pojawi się w wielu stylizacjach u mnie. Fantastyczny materiał, piękny klasyczny krój, ale drobne elementy dodają mu pazura. 
Gdy szukacie czarnego trencza to z całego serducha Wam go polecam. 

Jeśli chodzi o dodatki to postawiłam na brąz, śliwkę i fantastyczną jakość. 
Brązowe skórzane botki Gino Rossi pięknie przylegają do nogi i są niesamowicie wygodne. 
Torebka to nowość w mojej szafie, prezent od marki Fabiola. Model Bonnie w rozmiarze M wykonany ze skóry croco w kolorze śliwki ze srebrnymi okuciami. 

Co mam na sobie:
Torebka - Fabiola
Botki - Gino Rossi

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o dzisiejszej stylizacji.
Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z bonprix.
















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger