3/22/2022

Peeling kwasowy rewitalizacja od dr Skin Clinic - SuperNova Pure Beauty

Skóra po zimie zdecydowanie potrzebuje odświeżenia. Więc to był idealny czas na przetestowanie nowego peelingu kwasowego z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami od dr Skin Clinic, który znalazłam w boxie SuperNova od Pure Beauty. Od dłuższego czasu stosuję peelingi kwasowe w swojej pielęgnacji i bardzo się z nimi lubię. Testowałam już kilka propozycji dostępnych na rynku, jedne były lepsze, drugie trochę gorsze. Gdy znalazłam ten produkt w boxie Pure Beauty bardzo się ucieszyłam, ale też miałam co do niego pewne oczekiwania.
Peeling mamy w szklanym opakowaniu z pipetą, bardzo wygodnie się aplikuje bo jest odrobinę gęstszy. Nic nie spływa i nie rozlewa się. 
Produkt jest bardzo delikatny, bo nie powoduje żadnych podrażnień. Nie podrażnia kącików ust, co często działo się przy innych tego typu produktach. Skóra po nim jest bardzo ładnie oczyszczona, piękna, gładka i wygląda bardzo zdrowo. Widać rozjaśnienie skóry i przebarwień, wyrównanie struktury i kolorytu. Skóra jest zdecydowanie w lepszej formie i przepięknie wygląda. Warto jednak pamiętać, że przy stosowaniu kwasów ochrona przeciwsłoneczna to obowiązek. 

Poniżej możecie znaleźć na zdjęciach wszystkie informacje zawarte na opakowaniu, czyli skład i obietnice producenta.




Jestem niesamowicie zadowolona z tego peelingu bo działa cuda na mojej twarzy. Obecnie musiałam z niego na chwilę zrezygnować z racji sporego pogorszenia stanu skóry z powodu alergii. W takim wypadku nałożenie peelingu może spowodować więcej szkód i problemów. Gdy moja skóra się uspokoi i pozbędę się już podrażnień i zaczerwienień to ten peeling będzie idealnym krokiem do doprowadzenia mojej skóry do pięknego stanu, bo zawsze po wysypie i podrażnieniu wchodzę w etap złuszczenia i zrogowacenia naskórka.

Jeśli szukacie peelingu kwasowego łatwo dostępnego i w dobrej cenie to serdecznie Wam go polecam. Gwarantuję, że będziecie zachwycone. Jeśli znacie ten produkt to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty. 

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Nie miałam okazji używać takiego produktu, ale bardzo chętnie sprawdziłabym go na własnej skórze! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger