4/06/2022

Last month - February & March 2022

Czas nadrobić małe zaległości. Mamy już kwiecień, a ja zapomniałam o podsumowaniu lutego. No więc jeszcze nic straconego, dzisiaj mam dla Was kilka kadrów z minionych 2 miesięcy. Szczerze mówiąc te 2 miesiące minęły mi zupełnie ekspresowo, ale teraz już tylko czekamy na cudowną wiosnę i ciepłe dni. Na spędzanie długich godzin świeżym powietrzu, na wycieczki rowerowe i oczywiście lżejsze stylizacje. No nie mogę się już doczekać. 

No dobrze, przejdźmy już do najważniejszego czyli do zdjęć. Dajcie znać w komentarzach czy lubicie tego typu posty. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28
Walentynkowe paznokcie
 
Detale, czyli wspomnienia z wypadu do Rzeszowa
Cygaretki zamiast klasycznych jeansów, ja jestem na tak
Ulubiony płaszcz w szafie od jakiś 4 lat
Z miłości do siebie - Walentynki z Lirene
TRUFFlove kosmetyki od Lirene
Książka bardzo ciekawa, ale wywarła na mnie dość dziwne wrażenie
 
Mam nadzieję, że już za moment ta kurtka trafi głęboko do szafy
Gdy wyjdzie słońce i poczujesz wiosenny powiew wiatru - lżejsza kurtka i gołe kostk
Tęsknie już za trenczem, bardzo
Klasyczny manicure zawsze na topie
 
Warstwy 
Pudełko Pure Beauty już pewnie widzieliście na blogu lub IG
Dzianinowy komplet - ja jestem na TAK
Idealny błękitny płaszcz? Ja swój znalazłam w SH.
Książka które zrewolucjonizowała moje myślenie, polecam serdecznie
Maska z czerwoną glinką od RedBlocker - ideał dla alergików i wrażliwców
 
Brązowe botki i płaszcz w kolorze khaki, połączenie idealne
Nowy ulubiony peeling - dr Skin Clinic
 
Nowa Fabiola na pokładzie - Bonnie M
Czas na wiosenne mani
 
Classy outfit

 

2 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger