4/19/2022

Czarny trencz Bonprix i Fabiola Bonnie M

Pamiętacie ostatnia stylizację z dzianinowym kompletem i trenczem od bonprix.pl? W dzisiejszym zestawieniu spódnicę zamieniłam na jeansowe mom jeans, do tego skarpetkowe botki i mamy zupełnie inną stylizację. 
Tak jak już Wam w poprzednim poście wspominałam ten trencz to prawdziwa perełka, będzie bardzo często gościł w moich wiosennych stylizacjach. Do tego piękna, śliwkowa torebka od Fabiola. 

Dajcie znać co sądzicie o tej stylizacji.
Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Spodnie - House
Botki - Bershka 







 Post powstał we współpracy z bonprix.pl 

3 komentarze:

  1. Przymierzałam kiedyś taki długi trench, ale nie czułam się w nim dobrze. Ty wyglądasz zniewalająco pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger