4/24/2022

Odżywka domykająca łuskę włosa o obniżonym pH - 1,8 od Only BIO - kolejna perełka z pudełka Pure Beauty

Czy widzieliście już nową odżywkę do włosów od Only BIO? Ja to cudo odkryłam dzięki pudełku Pure Beauty. Domykająca łuskę włosa odżywka o obniżonym pH - 1,8 to chyba pierwsze tego typu cudo na rynku. Zacznijmy od tego, że to naturalna, wegańska formuła z kwasem mlekowym, cytrynowym i emolientami do każdej porowatości włosów. Odżywka ma bardzo przyjemną, gęstą konsystencję i przepiękny cytrusowy zapach. 

Producent zaleca stosowanie jej 1-2 razy w tygodniu. na ok. 1min. Mimo tego, że myję włosy codziennie to stosuję się do zaleceń producenta. To co robi ta odżywka to prawdziwa poezja. 
Moje włosy mają predyspozycje do puszenia się i plątania na końcach, szczególnie gdy są już trochę dłuższe i lekko przesuszone na końcach. 

Po nałożeniu jej włosy są niesamowicie miękkie, błyszczące i gładkie. Cudownie układają się po samym wysuszeniu, bez użycia prostownicy czy stylizacji na szczotkę są pięknie wygładzone.
Odżywka ta fantastycznie sprawdzi się jako etap końcowy bardziej rozbudowanej pielęgnacji. Możecie nałożyć ją jako produkt domykający po innej odżywce czy maść, bądź też po olejowanie. Cudownie domknie łuski włosa i zamknie w nim wszystko co najlepsze.
Na zdjęciu poniżej możecie znaleźć opis z opakowania, obietnice producenta i skład.



 Muszę się Wam przyznać, że ostatnio bardzo rzadko stosowałam odżywki czy maski na włosy z lenistwa, ale też jakoś nie widziałam większych efektów ale ten produkt mnie totalnie w sobie rozkochał. Obowiązkowo 2 razy w tygodniu ląduje na moich włosach. Gwarantuję Wam, że zostaje ze mną już na zawsze. Na zdjęciu poniżej bonusowo możecie zobaczyć jak pięknie wyglądają włosy po jej użyciu. Tutaj już wersja delikatnie potargana, nie przeczesałam włosów przed zrobieniem zdjęcia. Widać, że włosy są nawilżone, wygładzone i przepięknie się układają.


Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy już testowałyście tę odżywkę Only BIO. A jeśli dopiero macie ją na oku to chętnie poznam Wasze rekomendacje odnośnie innych produktów tej marki.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger