3/16/2022

Ukojenie skóry podczas alergii - RedBlocker aktywny kompres w masce do skóry wrażliwej i naczynkowej

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją fantastycznej maski z czerwoną glinka od RedBlocker, którą to znalazłam w boxie SuperNova od Pure Beauty. Jeśli macie problem z podrażnioną skórą, zaczerwienieniami to jest to produkt idealny dla Was.  Wiosna zbliża się do Nas wielkimi krokami, a to oznacza, że mnie atakuje alergia. Skóra na twarzy robi się mocno podrażniona i zaczerwieniona, naczynka przy nosie stają się bardziej widoczne. Pewnego dnia moja skóra była już w tak kiepskim stanie, że postanowiłam zaryzykować i użyć tej maski od RedBlocker, produktu dla mnie zupełnie nowego z którym nie miałam wcześniej do czynienia. 

Efekty były już widoczne po pierwszym zastosowaniu. Skóra była wyciszona, podrażnienia złagodzone i czułam niesamowite nawilżanie i komfort na skórze. Naczynka w okolicy nosa znacząco się obkurczyły. 

Pomimo tego, że moja skóra była mocno zaogniona i w tym czasie kosmetyki lubią ja zapychać i powodować krostki czy drobne bąbelki, w tym przypadku nic złego się nie pojawiło. Mogłabym nawet stwierdzić, że to co już było na twarzy zostało bardzo mocno wyciszone.

Z rzeczy czysto technicznych maseczka RedBlocker z czerwoną glinką znajduje się w wygodnej i dość klasycznej białej tubce. Pojemność kosmetyku to 50ml, a jej koszt to ok. 30zł. 
W składzie produktu mamy czerwoną glinkę, olej z dzikiej róży, olej z winorośli właściwej, ekstrakt z aloesu, ekstrakt z borówki czarnej i prowitaminę B5. Cały skład i wszystkie informacje o produkcie możecie znaleźć na zdjęciach poniżej. 



 Podsumowując, ten produkt to moje totalne odkrycie i staje się moim osobistym must have na czas alergii. To też idealna maska do użycia przed jakimś wyjściem, aby pozbyć się zaczerwienień i ukoić skórę. Jestem nią szczerze zachwycona i śmiało mogę nazwać ją odkryciem tego roku. To taki kompres dla skóry, który załagodzi, wyciszy i nawilży. 

Jestem bardzo ciekawa czy znacie ten produkt. Jeśli tak to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat.


Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger