2/14/2023

Vitamin C Super Serum na przebarwienia od Garnier / Pure Beauty

Witamina C w kosmetykach to zdecydowanie ostatni hit. Garnier również wypuścił swoją serię produktów z tą cudowną witaminą. W ostatnim boxie od Pure Beauty znalazło się właśnie ich nowe serum Witamin C Super Serum na przebarwienia z niacynamidem, kwasem salicylowym i 3,5% kompleksem witaminy C. Według producenta pierwsze efekty rozjaśnienia przebarwień mają być widoczne już po 6 dniach stosowania. Czy faktycznie tak jest? 
 Zacznijmy jednak na początek od spraw czysto technicznych, serum mamy w opakowaniu typowym dla tego typu produktów, czyli szklane opakowanie z pipetą. Ma bardzo fajną lekko żelową konsystencję i niesamowicie szybko się wchłania. Daje uczucie bardzo miękkiej o otulonej skóry.
Co do działania produktu, to typowych przebarwień nie mam ale cała skóra jest niesamowicie rozświetlona i rozjaśniona. Zauważyłam też delikatne spłycenie zmarszczek i napięcie naskórka. Na mojej skórze pojawia się zdecydowanie mniej niedoskonałości i pory są widocznie zmniejszone. 
Makijaż na serum świetnie się utrzymuje, więc z przyjemnością stosuję je rano i wieczorem jak zaleca producent.


Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć wszystkie informacje od producenta i skład produktu. 



Podsumowując całość, jestem niesamowicie zadowolona z tego serum i bardzo się cieszę że znalazło się w pudełku Pure Beauty. Jestem pewna, że kupię je ponownie bo moja skóra pokochała ten produkt. Od dawna moja cera nie wyglądała tak dobrze. Serum jest bardzo wydajne, się starczy na bardzo długo mimo dzielenia go z mężem. Polecam z całego serducha.

Jeśli testowałyście ten produkt to chętnie poznam Wasze zdanie na jego temat. Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger