2/03/2023

Łagodzący krem do demakijażu Yves Rocher z serii Pure Camomille

Demakijaż przy skórze wrażliwej bywa często dosyć trudny. Pojawia się podrażnienie i lekkie pieczenie skóry, ale nie z tym kremem do demakijażu od Yves Rocher z serii Pure Camomille. Jeśli szukasz czegoś co jest bardzo delikatne, ale też kojące to zdecydowanie to produkt dla ciebie. Mój demakijaż to na początek płyn micelarny, który zmywa pierwszą warstwę makijażu oraz zmywa oczy, drugi etap to właśnie ten krem, a póżniej myję twarz przy pomocy żelu lub pianki, wtedy mam pewność, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona. 

Mimo tego, że staram się używać produktów delikatnych i dopasowanych do mojej skóry, to po całym dniu w makijażu wieczorem czasami pojawiają się drobne podrażnienia. Krem ten faktycznie przypomina klasyczny krem. Szczerze mówiąc przy pierwszym użyciu miałam wątpliwości czy to na pewno produkt przeznaczony do demakijażu. Jest bardzo treściwy, dosyć gęsty i faktycznie przypomina zwykły krem do twarzy. Jego formuła jest niesamowicie bogata i po nałożeniu na skórę czuć niesamowite ukojenie i wyciszenie skóry. Bardzo dobrze rozpuszcza makijaż, całkiem dobrze radzi sobie nawet ze zmyciem makijażu oczu i maskary. Zaskakująco dobrze zmywa się z twarzy, mimo iż po kontakcie z wodą nie emulguje się tak jak olejek czy masełko, nie powoduje efektu mgły na oku. 

Jest to produkt faktycznie bardzo delikatny dla skóry, nie powoduje podrażnień, a wręcz niesamowicie wycisza skórę i ją koi. Mimo swojej nietypowej konsystencji, bardzo dobrze się zmywa i nie powoduje zapchań i wyprysków na skórze. Jak dla mnie prawdziwa perełka godna uwagi. 

Jestem bardzo ciekawa jaki jest Twój ulubiony produkt do demakijażu.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28





 

1 komentarz:

  1. Dawno nie słyszałam o tej marce! :) Dobrze, że produkt się sprawdził :)
    Swoją drogą, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger