1/29/2023

Soraya Aquashot, nawadniająca mgiełka mineralna / Pure Beauty

Jestem ogromną fanką wszelakich hydrolatów, mgiełek do twarzy czy toników z atomizerem. W ostatnim boxie Pure Beauty natrafiłam na SORAYA Aquashot, nawadniającą mgiełkę mineralną i wiedziałam, że się polubimy, ale nie sądziłam że to będzie aż taka perełka.

Mgiełka ma konsystencję typowej wody, ale jest treściwa i bogata niczym serum. Nałożona na twarz rano daje niesamowite ukojenie i nawilżenie lekko opuchniętej skórze, wieczorem zaś wycisza skórę delikatnie podrażnioną po oczyszczaniu i demakijażu. Czy faktycznie nawadnia? Zdecydowanie czuć nawodnienie i nawilżenie, od kiedy regularnie używam jej dwa razy dziennie widzę poprawę stanu mojej skóry. Makijaż utrzymuje się lepiej i wygląda cudownie przez cały dzień. 

Co do samego opakowania to atomizer jest wprost idealny, rozpyla piękną mgiełkę. 

Na zdjęciach poniżej możecie znaleść informację dotyczącą składu i obietnice producenta. 





Daj znać w komentarzu jaki jest twój ulubiony produkt do twarzy typu mgiełka, tonik lub hydrolat.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger