1/22/2023

Miya Cosmetics Naturalnie pielęgnująca szminka all-in-one w kolorze Miya Red / Pure Beauty


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu idealnego dla fanek czerwieni na ustach. Zdecydowanie MIYA COSMETICS Naturalnie pielęgnująca szminka all-in-one w kolorze Miya Red  to moje odkrycie z ostatniego boxa Pure Beauty

Kiedyś byłam ogromną fanką czerwieni i innych mocnych kolorów na ustach, teraz częściej sięgam po coś neutralnego, ze względu na łatwość noszenia i mniejszą potrzebę nanoszenia poprawek. Jednak po odkryciu tej perełki Miya czerwień wróciła na moje usta. Balsam ten jest niesamowicie komfortowy w noszeniu, pigment na ustach możemy budować poprzez dokładanie warstw. Nie jest to typowa szminka, ale połączenie szminki z balsamem, więc wygląda o wiele delikatniej i fantastycznie sprawdza się w makijażu codziennym. Dzięki swojej lekkiej formule bardzo fajnie się utrzymuje i równomiernie schodzi.

Jak dla mnie to prawdziwa perełka, która zdecydowanie zagości w mojej kosmetyczce na dłużej. 

Jeśli znacie ten produkt to bardzo chętnie poznam Waszą opinię na jego temat, koniecznie dajcie znać w komentarzu.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger