1/10/2023

Humektantowy szampon do włosów średnioporowatych i z tendencją do puszenia so!flow by VisPlantis - Pure Beauty "Let's celebrate"

W boxie "Let's celebrate" od Pure Beauty ostatnio natrafiłam na humektantowy szampon do włosów średnioporowatych od so!flow by VisPlantis i muszę przyznać, że już miałam go oddać mojej siostrze. A dlaczego? Bo wydawało mi się, że szampon dedykowany włosom średnioporowamtym i z tendencją do puszenia u mnie się nie sprawdzi. Przecież moje włosy są raczej cienkie i brakuje im objętości. Jednak zaryzykowałam i dałam mu szansę. Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się, że włosy po jego zastosowaniu są cudownie oczyszczone, wygładzone, ale też pięknie odbite od nasady i puszyste. Skóra głowy jest pięknie domyta i oczyszczona, ale bez podrażnień. Nie ma mowy o obciążeniu włosów. 

Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć informacje od producenta i skład produktu. 

Podsumowując, zupełnie przez przypadek znalazłam totalną perełkę i jedno jest pewne, zostanie ze mną zdecydowanie na dłużej. Testowałam różne szampony, ale to po tym produkcie moje włosy wyglądają najlepiej i najdłużej wyglądają świeżo. Nie wiem jaka jest porowatość moich włosów, ale jeśli tak jak ja macie włosy cienkie, którym brakuje objętości, ale mają też skłonność do obciążenia to mimo wszystko polecam Wam zwrócić na niego uwagę.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger