1/05/2023

Lirene Spicy Chocolate - kojący balsam do ciała / Kalendarz adwentowy Pure Beauty

Pozostając w temacie czekolady w pielęgnacji ciała dzisiaj przychodzę do Was z prawdziwą perełką od Lirene, którą znalazłam w kalendarzu adwentowym Pure Beauty. To kojący balsam do ciała Spicy Chocolate. To już kolejny ulubiony balsam tej marki, ale ten jest totalną petardą na okres zimowy. 
Tego typu zapachy w kosmetykach mogą być lekko przytłaczające, ale nie ten. Jest bardzo subtelny i nie duszący. Balsam ma bardzo lekką konsystencję, ale bardzo bogatą w działaniu. Niesamowicie szybko się wchłania, ale pozostawia uczucie niesamowitego nawilżenia i ukojenia. Nie jest zbyt tłusty, nie zostawia lepkiego filmu na skórze. 
Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć skład produktu i obietnice producenta. 


Balsam ten okazał się dla mnie totalnym odkryciem, ale w połączeniu z regularnym szczotkowaniem czyni cuda. Już od ponad roku mam taką szczotkę do ciała od Lirene (w kalendarzu Pure Beauty znalazłam nowy egzemplarz) i jest przecudowna. Wygodnie leży w ręce, ma fajną wielkość i jak dla mnie idealnie szorstkie włosie. Ten zestaw idealnie wygładza ciało, napina, poprawia jego jędrność, wygląd i zdecydowanie u mnie zminimalizował problem wrastających włosków. 

Czuję, że z tymi produktami stosowanymi w okresie zimowym przygotuję moje nogi na wiosenne i letnie stylizacje odsłaniające nogi. 

Polecam Wam z całego serducha, jestem pewna, że się nie zawiedziecie.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger