3/07/2023

Fuksja w towarzystwie czerni - nowości bonprix

Mam wrażenie, że całe wieki nie było stylizacji na blogu. Zima w tym roku mocno dokuczyła. Ale dni już robią się coraz dłuższe, powoli pogoda zacznie się poprawiać, więc mam nadzieję że wrócę do regularnego tworzenia stylizacji. Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami od bonprix
Wszyscy już doskonale wiemy jak bardzo kocham okrycia wierzchnie, więc ten płaszcz odrazu chwycił mnie za serce. Do tego luźny sweter w obłędnym fuksjowy kolorze. Z racji, że ma fajną luźną formę i jest trochę dłuższy połączyła go ze skórzanymi leginsami. Do tego skórzane rękawiczki, botki z wyższą cholewką i moja klasyczna torebka. 

Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z bonprix

Co mam na sobie:
Leginsy - Lidl
Rękawiczki - H&M
Buty - Vagabond
Torebka - Fabiola (prezent od marki)


















1 komentarz:

  1. Niesamowicie elegancka Dama.Dzięki eleganckim detalom i markowym butom wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger