3/16/2023

Rated Green ROSEMARY - kuracja regulująca do skóry głowy z rozmarynem i aktywnym węglem

W ostatnim boxie od Pure Beauty znalazłam bardzo ciekawy produkt, a jest nim kuracja regulująca do skóry głowy z rozmarynem i aktywnym węglem od Rated Green. Produkt ten jest przeznaczony do skóry głowy skłonnej do nadmiernego przetłuszczania się. Jej zadaniem jest oczyścić, nadać świeżości i komfortu skórze głowy. Dodatkowo ma pielęgnować skórę, ale też włosy. 

Muszę przyznać, że mega mnie zaintrygowała ta kuracja, chociaż trochę się jej bałam. Myślałam, że będzie dość agresywna i mocno oczyszczająca dla skóry głowy. Bałam się przesuszenia, uczucia ściągnięcia i podrażnień, a co za tym idzie jeszcze mocniejszej reakcji obronnej skóry i przetłuszczenia się jej. 

Jakie było moje zdziwienie gdy na skórze głowy po nałożeniu produktu poczułam niesamowitą ulgę. Podrażniona, przetłuszczona i swędząca skóra głowy mega się wyciszyła, poczułam niesamowite ukojenie, świeżość i przyjemny chłodek. 
Produkt bardzo łatwo się wypłukał ze skóry głowy i włosów. Nie pojawiło się uczucie ściągnięcia, ani przesuszenie, czy wręcz łuszcząca się skór głowy. Włosy tak jak obiecywał producent nie potrzebowały już nawet odżywki, bo były bardzo miękkie i odżywione. 

Muszę przyznać, że kuracja faktycznie działa bardzo fajnie i włosy pozostają dłużej świeże. Skóra głowy jest świetnie oczyszczona i wypielęgnowana. Jak dla mnie prawdziwa petarda.

Nie ukrywam, że bardzo ciekawi mnie jeszcze kuracja łagodząca z olejem tamanu i czarną porzeczką. 

Na zdjęciach poniżej znajdziecie informację o produkcie i skład.


 Podsyamowując, jestem bardzo zadowolona z tego produktu i muszę przyznać, że chętnie skuszę się na niego ponownie lub wybiorę inną wersję kuracji, aby przetestować pozostałe w ich ofercie.

Dajcie znać w komentarzu czy znacie ten produkt i jakie jest Wasze zdanie na jego temat.

Buziaki!!!

Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger