11/29/2016

K*Lips od Lovely w kolorze Pink Poison - moja opinia


Udało się, zmotywowałam się i mam dla Was nowy post. O pomadkach Lovely bardzo mocno  inspirowanych kosmetykami Kylie Jenner jest ostatnio bardzo głośno. Kupno tego zestawu w Rossmann graniczy z cudem.
Jeśli jesteście ciekawi co sądzę o tym produkcie zapraszam do czytania :*

Gdy tylko w sieci pojawiła się informacja o nowości Lovely serca wielu dziewczyn mocniej zabiły. K*Lips to zestaw dwóch produktów w tym samym kolorze, a mianowicie konturówka i matowa pomadka w płynie.
Część osób uważa ten produkt za inspirację, a część za kopię, a wręcz podróbkę bardzo popularnych produktów od Kylie Jenner.

Osobiście uważam, że faktycznie jest to bardzo mocna inspiracja, być może za mocna. Produkty Lovely są bardzo fajne, uważam, że bez tej otoczki i inspiracji również by się  obroniły.

No to przejdźmy do konkretów.
W Rossmannie możecie znaleźć 5 kolorów:
  • Nr.1 Sweety
  • Nr.2 Pink Poison
  • Nr.3 Milky Brown
  • Nr.4 Neutral Beauty
  • Nr.5 Lovely Lips 
W moje ręce trafił kolorek Pink Poison. Kolor różowy z domieszką odrobiny czerwieni. Bardzo ładny neutralny różowy kolor w ciepłych tonach. Jest bardzo podobny do Million Dollar Lips nr.1 z Wibo.

Opakowanie jest bajeczne, cudowne grafiki, jasne kolory, wygląda bardzo dziewczęco.


Tak jak wcześniej wspominałam w opakowaniu znajdziemy konturówkę i matową pomadkę w płynie w identycznych kolorach.


Konturówki w tych zestawach są po prostu bajeczne. Bardzo łatwo i przyjemnie się je aplikuje, bo w konsystencji są bardzo miękkie, a przy tym bardzo trwałe.


Matowa pomadka w płynie ma bardzo wygodny aplikator. Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany. Aplikacja to sama przyjemność, bo konsystencja produktu jest bardzo lekka. Pomadka na naszych ustach po chwili zastyga, ale nie pojawia się uczucie ściągnięcia czy przesuszenia. Jest bardzo trwała, na moich ustach trzyma się kilka godzin pomimo jedzenia i picia. Z ust znika równomiernie, nie ma problemu z odcinającą się linią na wewnętrznej stronie ust. Nie rozmazuje się.
Po zmyciu jej nie ma uczucia ściągnięcia czy przesuszenia, jakie mogło pojawiać się po noszeniu matowej pomadki Million Dolar Lips z Wibo.

Tak wygląda pomadka i konturówka na ręce:


Produkt na ustach:

Osobiście jestem zakochana w tym duecie, jeśli tylko będę miała szczęście i uda mi się znaleźć inne kolory to na pewno je zakupię. Koszt zestawu to 19.99zł, myślę że to bardzo dobra cena za pomadkę i konturówkę, które są do siebie idealnie dopasowane a dodatkowo są na prawdę fantastycznej jakości.

Jeśli jeszcze jakimś cudem nie posiadacie tego duetu, a zastanawiacie się nad jego zakupem to serdecznie Wam polecam.
Kolor idealny na co dzień, ale też na większe wyjścia. Jest bardzo elegancki, klasyczny. Idealnie podkreśla to co najlepsze i nadaje świeżości naszemu wyglądowi.

Jeśli znacie K*Lips od Lovely to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat :* Piszcie w komentarzach jakie macie kolory albo na jakie polujecie  :*

Buziaki!!!
Pozytywna28

14 komentarzy:

  1. kolor bardzo ladny i Ci pasuje, sama tego zestawu nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo o niej czytałam lecz ososbiście nie miałam styczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonują mnie te pomadki z konturówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chciałam go kupić ale nie wiedziałam który kolor byłby dla mnie najlepszy i nie kupiłam żandego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor.:) Jeszcze nigdy nie udało mi się na nie trafić w sklepie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich mocno "inspirowanych" kosmetyków, ale kolor pomadki jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z początku bardzo chciałam je kupić, a potem jakoś mi przeszło.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po 1 nie przepadam za produktami Lovely, a po 2 słabo widzą mi się błyszczyki/płynne pomadki :-) Mimo to kolor piękny, codzienny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny odcień, dobrze, że nie wysusza ust:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna matowa szminka chyba sama ja kupie:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ci ładnie w tym kolorze! Do tej pory jakoś nie zwracałam uwagi na ten zestaw ale widzę, że byłam niesprawiedliwa bo prezentuje się bardzo fajnie. Może gdybym trafiła na bardziej nudziakowy odcień to też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz w tym kolorze, chociaż szczerze mówiąc jeszcze mi sie nie zdarzyło kupić niczego od Lovely, z czego jakości byłabym zadowolona ;p z takiej nizszej półki cenowej to wolę zdecydowanie Wibo, zwłaszcza te maty albo ewentualnie Miss sporty, ale też tylko wybrane produkty się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w odcieniu nr 5 ♥ Mój ulubiony zestaw do ust!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger