1/25/2014

Nowości, marzenia i uzupełnienie braku

Sesja niby jeszcze się nie zaczęła, ale poprzedni tydzień był dla mnie ciężki. 2 kolejne również takie będą, ale jestem. Wpisy będą się pojawiać codziennie (przynajmniej postaram się)

Dzisiaj odrobinkę kosmetycznie.

1. Potrzebowałam peelingu enzymatycznego. Zobaczymy czy się polubię z tym od Bielendy.
2. Biały lakier z Lovely. Bo lubię białe paznokcie, a moje lakiery już zgęstniały i przyszedł czas na nowy.
3. Pomadka w kredce z  Bourjois. Miłość od pierwszego ujrzenia na Youtube. Prezent od mojego ukochanego <3 Zobaczył mój zachwyt i mi ją kupił. 
Kolor 01 Red Sunrise

 Być może za jakiś czas pokażę ją Wam w akcji i pokuszę się o napisanie recenzji tego cuda

To filmik za sprawą którego pokochałam ją od pierwszego wejrzenia:



Buziaki!!!
Pozytywna28


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger