1/26/2014

Zimo odejdź, bo mam nowe buty

Nadal trwają wyprzedaże, więc postanowiłam kupić botki. Śniegu nie było, zima była łagodna, więc miałam w planach już teraz w nich chodzić.
Ja kupiłam buty, a zima przyszła. Bardzo mroźna i śnieżna.
Kupno butów dla mnie to nie lada wyczyn. Jestem butoholiczką,ale z wymaganiami. Kocham buty na obcasach, ale moje stopy trochę mniej. Więc postawiłam na wygodę, ale nie zrezygnowałam z wyglądu.
Sneakersy to moje ulubione buty. Idealnie wpisują się w mój lekko sportowy i luźny styl. (Czy ja mam jakiś styl w ogóle?) Kolejną ich zaletą jest lekka koturna, która poprawia nam naszą postawę, robimy się zgrabne, a nadal są bardzo wygodne i miękkie. Inne koturny mi tego nie zapewniały.
A o czym ja mówię? :D


Tally Weijl, 69,99zł / cena przed przeceną 129,99zł

Na pewno świetnie sprawdzą się w wielu "stylizacjach". Może kiedyś coś Wam tu wstawię takiego od siebie. Ale nie jestem do tego przekonana, bo fajna to ja nie jestem.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger