2/13/2018

Makijaż na Walentynki z różem na powiece

Walentynki - pierwsze skojarzenie to czerwona szminka, czerwona bielizna, serduszka, czerwone paznokcie. No ale jak tu się całować z czerwoną szminką? Ja jak jem i mam usta w mocniejszym kolorze zawsze mam rozmazaną szminkę na brodzie. Nie pytajcie jak to robię, bo sama nie wiem.
Dlatego w moim makijażu na Walentynki wybrałam usta w kolorze nude i mocne oko.
Usta nude to wersja bezpieczna ze względu na randkę z jedzeniem, bo nawet jesli kolor nam się zje to nie rzuca się to w oczy. Tak jak wcześnie wspominałam, szminka nie powędruje na brodę podczas jedzenia. Kto tak ma ręka w górę. Chociaż może za chwilę okaże się, że to ja jestem dziwna i nie umiem jeść. No ale jak Walentynki to są i pocałunki. Tym kolorem zdecydowanie nie pobrudzimy partnera.
Ja zdecydowanie postawiłam w swoim makijażu na mocne oko. Nie mogło zabraknąć koloru Walentynek. Nie jest to czerwień, ale róż dodatkowo niesamowicie błyszczący. W połączeniu z brązami mamy efekt lekkiego smoke, glamour.

Wychodzę ze swojej strefy delikatnych i komfortowych brązów. Mimo, że dopiero uczę się makijażu postanowiłam się z Wami podzielić tym co udało mi się zmalować.
Na powiekach cienie Zoeva Cocoa Blend i różowy cień My Secret Glam&Shine nr.14.
Na ustach MAC Velvet Teddy.

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba. Jeśli macie jakieś wskazówki i rady, dzięki którym będę mogła poprawić swoje błędy i niedociągnięcia w makijażu to śmiało piszcie w komentarzach.

A Wy w swoich makijażach na Walentynki stawiacie na mocne usta, czy bezpieczniej na mocne oko?
Buziaki!!!
Pozytywna28

PS Wystające koronkowe ramiączko to przepiękny stanik z Biedronki 💓




29 komentarzy:

  1. przepiękny makijaż! brakuje mi tu jedynie sztucznych rzęs i byłoby super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wreszcie przełamać i podjąć próbę przyklejenia ich :D

      Usuń
  2. BArdzo się cieszę, że przemyciłaś kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście się podoba :). Sama jestem zielona w temacie malowania cieniami, lecz twój makijaż wygląda naprawdę bajecznie :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo miły i estetyczny makijaż, myślę że w takich kolorach czułabym się dobrze na randce z mężem;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, choć sama zwykle stawiam na mocne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł ci ten make-up :D przepięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny makijaz.
    bardziej jednak zaciekawił mnie biustonosz :) widziałam je kiedys w biedrze, jednak na mnie nie ma rozmiarów ;C a szkoda, bo ten krój jest prześwietny.
    Buziaki
    Misa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* Biustonosz jest piękny, ale muszę delikatnie zmniejszyć obwód :/

      Usuń
  8. Makijaż bardzo mi się podoba jak na osobę jak to ujęłaś "uczącą się" jest niesamowity. Ja się uczę ale takie cuda mi się nie udają. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, takie słowa wiele dla mnie znaczą :* Nie poddawaj się, trening czyni mistrza :*

      Usuń
  9. ładny makijaż;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. you look pretty cihc dear,love your makeup keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam czerwonej szminki :) podoba mi się makijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger