1/23/2019

Cien Oil Care, czyli odżywka do włosów z Lidla z drogocennym olejkiem makadamia

Asortyment kosmetyczny marketów typu Biedronka czy Lidl stale się powiększa. Jak zawsze, możemy znaleźć perełki, ale też i buble. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki do włosów marki Cien, którą znajdziecie w Lidlu. Jeśli jesteście ciekawi czy odżywka do włosów z olejkiem makadamia okazała się perełką czy też bublem, to serdecznie zapraszam Was dalej do czytania.
Moje włosy w okresie zimowym przechodzą katusze. Stały się suche, puszące a dodatkowo koszmarnie się plączą. Szukałam jakiegoś rozwiązania, albo produktu, który chociaż trochę złagodzi problem. Wtedy też przypomniałam sobie, że jedna z dziewczyn kiedyś na Instagram polecała mi odżywkę do włosów z Lidla. Co prawda była to wersja czerwona z keratyną, jednak ja postanowiłam sięgnąć po wersję z olejkiem, z racji że moje włosy średnio lubią się z keratyną. 
Odżywkę znajdziemy w każdym Lidlu, bo to produkt ze stałej oferty. Opakowanie to miękka tuba o pojemności 200ml. Kosz odżywki to ok. 8zł.
Poniżej znajdziecie zdjęcie ze składem produktu i obietnicami producenta co do działania.
Teraz czas na kilka słów ode mnie. Szczerze mówią nie spodziewałam się, że to będzie tak niesamowity produkt. Przepięknie nawilża moje włosy, wygładza je i nadaje im blask. Są lekko dociążone, dzięki czemu nie puszą się, jednak nigdy nie pojawił się problem z całkowitym obciążeniem włosów przez co mogły stracić objętość czy świeżość. Zauważyłam również, że odrobinę mniej się plączą, a gdy już powstanie jakiś kołtun to łatwiej jest mi go rozplątać. Widzę same plusy. 
No i nie można nie wspomnieć o zapachu. Piękny, ekskluzywny, fryzjerski, a co najlepsze bardzo długo się utrzymuje. Drogie Panie, zdecydowanie polecam zastosowanie przed randką.
 
A najlepszym potwierdzeniem tego, że maska ta sprawdza się u mnie rewelacyjnie i nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez niej jest fakt że właśnie kończę 5-6 opakowanie i na pewno zakupię kolejne. 

Jeśli znacie maskę Cien z olejkiem makadamia dostępną w Lidlu to chętnie poznam Waszą opinię na jej temat. A jeśli macie do polecenia inną odżywkę, którą lubicie to śmiało dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28





7 komentarzy:

  1. Szczerze mowiac nigdy nie rozwazalam nawet zakupu kosmetykow tej marki. Moze warto sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by pomyślał, że może to być perełka :) Ja ostatnio nawet nie staram się kupować kosmetyków do włosów za nie wiadomo jaką cenę, bo wiem, że produkty z niższej marki coraz bardziej się wyrabiają i za niską cenę można kupić coś na prawdę fajnego. Ostatnio dostałam w prezencie pewien zestaw do włosów, który jest tani a okazał się być najlepszym, co mam do włosów i zamierzam napisać o tym wpis, bo aż żal tym się nie podzielić :D

    https://recenzjeprzyherbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem ja również używam tego produktu, odżywka jest bardzo dobra polecam także odżywkę z kreatyną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem ja również używam tego produktu, odżywka jest bardzo dobra polecam także odżywkę z kreatyną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem ja również używam tego produktu, odżywka jest bardzo dobra polecam także odżywkę z kreatyną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger