1/15/2019

Erazaban Protect - balsam do ust z najwyższym filtrem SPF 50

Zima to dla naszych ust ciężki okres. Niskie temperatury, wiatr, ostre słońce, ogrzewanie mocno daje nam w kość. Dodatkowo zima do cudowny czas dla fanów sportów zimowych, przecież szkoda nie skorzystać z białego puchu jaki mamy w tym roku. Warto jednak w tym czasie pamiętać o ochronie i pielęgnacji ust.
Chyba, żaden produkt na rynku nie sprawdzi się w tym przypadku tak dobrze jak Erazaban Protect. Ja już na własnych ustach doskonale się przekonałam o jego świetnym działaniu. Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej.

Erazaban Protect to produkt do ust który pielęgnuje i chroni usta przed wpływem słońca, wiatru, niskich temperatur, wysuszającego działania klimatyzacji, mogących spowodować pękanie ust i opryszczkę. 

Erazaban Protect to produkt o skutecznym składzie:
  • Opatentowana mieszanka filtrów przeciwsłonecznych, zaprojektowanych w celu zapewnienia skutecznej ochrony w szerokim spectrum UV, dająca ochronę SPF 50,
  • Masło shea o znakomitych właściwościach odżywczych i kojących, jego obecność zapewnia doskonałą ochronę przed pękaniem ust, stanowi także naturalną barierę przed promieniowaniem UV,
  • Witamina E (octan tokoferolu) ma udowodnione działanie przeciwzapalne, przyśpiesza gojenie ran i wpływa efektywnie na odtwarzanie nowej tkanki,
  • Ekstrakt olejowy z rokitnika przyśpiesza powstawanie nowego naskórka, dzięki wysokiemu stężeniu polifenoli, witamin i minerałów poprawia elastyczność skóry, stanowi naturalny filtr UV,
  • Kompleks regenerujący oparty na unikalnym połączeniu ceramidów (typu 1, 3 oraz 6), cholesterolu i fito sfingozyny zapewnia natychmiastową regenerację i odbudowę oraz poprawia barierowość i gęstość skóry.

Skład: Butyrosperum Parkii (Shea)Butter, Ricinus Communis (Castor) Speed Oil, Bis – Diglyceryl Polyacyladipate – 2, Glyceryl Stearate, Diethylamino Hydroxybenzol Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Caprylic/Capric Trigliceride, Di – C12 – 13 Alkyl Malate, Ethylhexyl Triazone, Sesamum Indicum Speed Oil, Diispropyl Adipate, Ethylhexyl Salicylate, Squalane, Aqua, TocopherylAcetate, Hippophae Rhamnoide Fruit Extract, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Ceramide NP, Ceramide AP, Cholesterol, Phytosphingosine, Ceramide EOP, BHT, Ascorbyl Palmitate, Methylparaben, Propylparaben.
Erazaban Protect to świetny produkt ukryty w niewielkiej tubeczce, więc bez problemu możemy zawsze mieć go przy sobie. Aplikuje się go bardzo przyjemnie i bez problemu.
Teraz czas na kilka słów ode mnie. Jak pewnie kojarzycie z mojego Instagrama w grudniu dopadło mnie mocne przeziębienie. Katar, oddychanie tylko przez usta i klimatyzacja w pracy spowodowały, że moje usta były w opłakanym stanie. Spierzchnięte, czerwone, bardzo mocno przesuszone i popękane. Nie wiedziałam kompletnie jak sobie z tym poradzić i akurat wtedy na szczęście w moje ręce trafił produkt Erazaban Protect i po dłuższym, regularnym stosowaniu udało mi się poprawić stan moich ust. Ale po jednym dniu w pracy bez użycia tego produktu usta znowu zaczęły wyglądać kiepsko. Kolejnego dnia nie popełniłam tego błędu i przed pracą nałożyłam Erazaban Protect, a dzięki temu że tubeczka jest bardzo mała miałam go cały czas przy sobie i dokładałam, gdy tylko pojawiała się potrzeba. Moje usta zdecydowanie odżyły. 
Jeśli potrzebujecie regeneracji to polecam serdecznie, jednak tutaj trzeba trochę cierpliwości i regularności stosowania. Mróz, wiatr, ogrzewanie czy klimatyzacja już nie są mi straszne i od kiedy mam Erazaban Protect problem z przesuszeniem ust już się nie powtórzył. 
Czy widzę jakieś wady? Chyba nie, może jedyna to lekko gorzki smak, ale tutaj jest to kwestia bardzo indywidualna, bo mój chłopak nie ma z tym problemu i uważa, że produkt jest w 100% bez smaku.
Więcej informacji o balsamie do ust #erazabanprotect możecie znaleźć na stronie www.erazabanprotect.comProdukt do kupienia w aptekach i aptekach online.
Jeśli znacie ten produkt to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat. A jeśli nie, to koniecznie podzielcie się w komentarzach swoimi sposobami na piękne usta.
Buziaki!!!
Pozytywna28

*Post powstał we współpracy z Erazaban Protect.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie balsam jest świetny, u mnie się sprawdza. Cudownie kochana wyglądasz, serdecznie zapraszam do siebie na nowy wpis na modanatak. Może coś dla Ciebie ciekawego wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Pierwszy raz słyszę o tej marce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam przyjemność go testować i naprawdę polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sprawdził się również u Ciebie :D

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, a jeśli chodzi o sam balsam to jest faktycznie must have na taką pogodę i ogólnie w sumie zawsze, bo każdego dnia warto mieć super usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten balsam, kupilam przed wyjazdem na wakacje ze względu na wysoki filtr. Mialago go teraz na nartach. Bardzo dobrze nawilża ale też pięknie błyszczy na ustach. Ja nie czuję gorzkiego smaku:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkt. Trafilam na niego calkiem przypadkowo poprzez wpis na innym blogu. Jestem zachwycona. Nawilza i chroni usta. Nadaje sie na mrozy i na narty i na piekace slonce nic dodac nic ujac

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tego balsamu.Jest świetny, Dobrze nawilża, koi i odżywia usta. Dzięki niemu usta sa mniej narażone na pojawienie się opryszczki, która niestety lubi przesuszone i popękane wargi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten balsam, idealny do stosowania zarówno zimą, jak i latem (bo ma wysoki filtr 50 uv). Trafiłam na niego przez bloga i jestem zadowolona :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój ulubiony balsam na narty i na plaże. Usta po nim są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten balsam, latem na wakacjach go używałam, bo ma duży filtr, teraz też go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten balsam oprócz tego że ładnie wygładza i nabłyszcza usta, ma wysoki filtr UV. To ważne bo promieniowanie UV może uaktywnić wirus opryszczki, a tak wysoki filtr to powstrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam właśnie balsamu ochronnego z dużym filtrem. Kupię go, bo za tydzień jadę na wakacje do Turcji, a tam jest mocno świeci.

    OdpowiedzUsuń
  14. To mój ulubiony balsam, super nawilża, używam go tak jak błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger