1/30/2019

Plaid coat - Bonprix

Zakochałam się w nim jakieś 4 miesiące temu, ale cena wyjściowa lekko mnie zniechęcała i tłumaczyłam sobie, że w szafie przecież mam już kilka płaszczy. No ale przecież takiego nie! Gdy zobaczyłam, że jest na przecenie, musiał być mój, co wcale takie proste nie było. Ciekawi dalszej historii płaszcza z Bonprix? Zapraszam dalej.

Jeśli śledzicie moje InstaStories to jest szansa, że kojarzycie moją radość z upolowanego płaszcza chwilę po przebudzeniu. Tak, to właśnie o to cudo chodziło. Znikał mi z koszyka dwukrotnie, ale ja się nie poddałam. Sprawdzałam co chwilkę w aplikacji Bonprix, czy jest, czy wrócił mój rozmiar. Udało się, dotarł i jest idealny.
Pięknie skrojony, zapinany na jeden guzik, a w składzie 20% wełny. Na chwilę obecną z ciepłym swetrem sprawdzi się na krótkie wyjście czy do auta, jednak wczesną wiosną sprawdzi się idealnie. Już nie mogę się doczekać kolejnych stylizacji z jego udziałem.
Tym razem połączyłam go z jasnym, wełnianym golfem i klasycznymi jeansami. Do tego postawiłam na bordowe dodatki, które fajnie komponują się z czerwonymi wstawkami na płaszczu. 

Co mam na sobie:
Jeansy – Reserved
Sweter – SH
Pierścionek – YES

Dajcie znać jak Wam się podoba moje zestawienie i co sądzicie o płaszczu. 
Od siebie polecam Wam zerknąć na www.bonprix.pl bo jest tam mnóstwo perełek. 
Buziaki!!!
Pozytywna28

 

9 komentarzy:

  1. Musze zajrzeć co mają męskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz , świetny look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look. Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie na dawkę nowych zdjęć
    Miłego dnia, xx Bambi 👄

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz wyglada pięknie, ale widać, że chyba trochę zimno :D bez puchowej kurtki ani rusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny, ale przy mocno minusowej temperaturze się nie sprawdzi a było baaaardzo zimno :D

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger