2/05/2019

Pierre Rene 62 Magenta - lakier hybrydowy za 6zł

Lakier hybrydowy w kolorze Magenta chodził za mną od dawna. Na oku miałam Mardi Gras od Semilac który jednak ma w sobie trochę więcej fioletu niż klasyczna Magenta. Zupełnie przez przypadek w moje ręce trafił pierwszy lakier hybrydowy od Pierre Rene. Upolowany na niesamowitej promocji za jakieś 6zł w Hebe. Nie pytajcie skąd taka cena i czy nadal są, bo niestety nie umiem Wam na to odpowiedzieć. Ciekawi efektów?

Lakier sam w sobie ma przepiękny kolor. Jego konsystencja jest raczej klasyczna, jak dla mnie nie za gęsty, nie za rzadki. Określiłabym go jako ten z kategorii bardziej żelowych, co przekłada się na odrobinę słabsze krycie, ale za to pięknie błyszczy. Do dokładnego pokrycia moich krótkich paznokci użyłam 3 cienkich warstw. Wszystko bez problemu się utwardziło i na chwilę obecną pięknie się utrzymuje, a moje paznokcie w pracy nie maja łatwo. Brak odprysków, zarysowań czy wytartych końcówek. Jestem w nim zakochana.

Dajcie znać w komentarzach czy znacie lakiery hybrydowe Pierre Rene i jak podoba Wam się wybrany przeze mnie kolor. 
Buziaki!!!
Pozytywna28


12 komentarzy:

  1. Piękny kolor i naprawdę okazyjna cena :)


    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosenny kolorek jak z bajki :D

    https://skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych lakierów ale ten kolor jest bardzo piękny ;) Zapraszam również do mnie :) https://happyanixx.blogspot.com/2019/02/sunplex-zabieg-regeneracji-wosow.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 6 złotych to nawet ja bym wypróbowała, kolorek jest na prawdę rewelacyjny! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazyjna cena, ale lakiery warte nawet ceny regularnej :D

      Usuń
  5. Śliczny kolorek ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te lakiery hybrydowe! Nie dość, ze rewelacyjna cena to jeszcze świetna jakość! Kolory fantastyczne, żywe, przykuwają wzrok ;) ja w ogóle jestem zwolenniczka marki Pierre Rene, lubię i lakiery i kosmetyki kolorowe do twarzy, uważam, ze jakością dorównują wielu markom kosmetyków z „wyższej polki” i co dla mnie najważniejsze, nie są testowane na zwierzętach, i do tego są bardzo łatwo dostępne, ostatnio kupowałam je nawet w Auchan ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger