2/24/2019

Nowe lakiery hybrydowe od Constance Carroll - czyli kolorowe buteleczki i niesamowite odcienie


Od zawsze uwielbiałam  malować paznokcie, a od kilku lat jestem wierna hybrydom. Uwielbiam poznawać nowe marki, testować, więc dzisiaj chcę Wam przedstawić coś nowego. Piękne kolory, śliczne buteleczki i obiecująco zapowiadająca się zawartość. Znacie lakiery hybrydowe Costance Carroll?

W moje ręce ostatnio trafiły nowe produkty do manicure hybrydowego nowej dla mnie marki ConstanceCarroll. Dzisiaj nie będzie recenzji, a kilka słów o marce, pokażę Wam kolory jakie do mnie trafiły i pierwsze wrażenie po otwarciu buteleczek.
Manicure hybrydowy zaczynamy od bazy, a kończymy na topie. W moje ręce trafiła klasyczna Baza hybrydowa Constance Carroll PRO Hybrid Base Foundation, ale w ofercie marki możecie znaleźć jeszcze Soft Base, Flexi Base oraz UltraStrong. Jeśli chodzi o top wybrałam wersję No Wipe, która idealnie sprawdza się do stylizacji z wykorzystaniem pyłków. Produkty zamknięte są w czarnych buteleczkach o pojemności 6ml.
 A teraz przejdźmy do tego co tygryski lubią najbardziej, czyli lakiery kolorowe. Oferta Constance Carroll jest niesamowita, mnóstwo kolorów, odcieni, lakiery klasyczne, z drobinkami i brokatem. Odcienie są głębokie i nasycone, nie mdłe. Co mnie totalnie zachwyciło to opakowania, czyli buteleczki w kolorze lakieru o pojemności 6ml. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo kolory  te odpowiadają sobie niemal 1:1. Na pierwszy rzut oka widać, że konsystencja jest raczej gęstsza, kremowa, a pędzelki krótkie i ładnie wyprofilowane, ale zobaczymy jak będzie z aplikacją i trwałością już wkrótce. Cena lakieru to 29.99zł, obecnie w promocji za 23.99zł.






Koniecznie dajcie znać, który kolor najbardziej Wam się spodobał i czy znacie lakiery hybrydowe Constance Carroll. Już niedługo możecie spodziewać się posta z lakierami w akcji.


Buziaki!!!
Pozytywna28

3 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger