2/17/2019

Wzory, kolory, faktury


Kolejna stylizacja z ukochanym płaszczem w kratkę. Tym razem sporo się dzieje, ale postanowiłam zaryzykować. Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej.

Dzisiejsza stylizacja nadal w lekko walentynkowej odsłonie.  Jest czerwony sweterek z warkoczowym splotem, przy torebce apaszka z motywem ust.
Jak widzicie w tej stylizacji sporo się dzieje. Są kolory, wzory, faktury. Coś natchnęło mnie do takiego szaleństwa i jestem ciekawa co sądzicie o moim połączeniu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Płaszcz – www.bonprix.pl
Sweter – SH (H&M)
Spodnie – www.bonprix.pl
Torebka – No name
Apaszka –Stradivarius
Szalik – House
Botki – CCC
Zegarek - Casio
Naszyjnik - Aliexpress



9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz <3
    bardzo podoba mi się twoja stylizacja
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał płaszczyk muszę się skusić na taki . https://beautylilly87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja :)
    Boski plaszcz :)


    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazdy element jest absolutnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kochanie jest ten płaszczyk, wzór i długość idealna :)

    Buziaki:*
    Dawno mnie nie było ale wracam:) Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger