1/28/2019

Khaki błysk na powiece - makijaż z użyciem Too Faced Sweet Peach i Zoeva Cocoa Blend

Paleta Too Faced Sweet Peach i Zoeva Cocoa Blend  to nie tylko ciepłe brązy, róże, brzoskwinie i złotka, które najczęściej u mnie widzicie. Tym razem chciałam zmalować coś innego i tak oto powstał ten makijaż. Połączenie ciemniejszych brązów z połyskującą zielenią w odcieniu khaki, wieczorowe kocie oko i pierwszy raz w moim życiu przyklejone rzęsy. Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej.
Co do makijażu to zawsze chciałam nauczyć się malować, ale jakoś nie do końca mi to wychodziło. Nadal nie czuję się specjalistką w tej dziedzinie ale widzę progres. W swojej kolekcji mam dwie palety cieni w bardzo podobnej kolorystyce, więc wielkiego pola do popisu nie mam. Najgorsze jest to, że w makijażu popadłam w rutynę, zawsze kolorystyka była podobna, makijaże od siebie niewiele się różniły.
Dzisiaj zrobiłam nieskromnie powiem krok do przodu. Delikatne cut crease, ciemne brązy i debiut pięknie połyskującej zieleni w odcieniu khaki. No i krok milowy w moim makijażu, czyli sztuczne rzęsy. Jest nareszcie efekt wow, ale bądźcie wyrozumiali i przymknijcie oko na niedociągnięcia w przyklejeniu ich. Dzisiaj był mój pierwszy raz w życiu. Jestem z siebie dumna, bo nie skleiłam sobie powiek.
Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba mój makijaż. Jeśli macie jakieś rady lub wskazówki to chętnie je przyjmę. Widzicie progres? 

Buziaki!!!
Pozytywna28

Do makijażu użyłam:
Twarz: BB Cream Missha Perfect Cover nr. 21 / Puder Wibo Fixing Powder / Korektor Bell Hypoallergenic Cover Eye & Skin Concealer nr. 010 / Róż Benefit Dandelion / Bronzer Too Faced Milk Chocolate Soleil / Rozświetlacz Face Illuminator Powder Sparkling beige. 
Brwi: Pomada Wibo Eyebrow Pomade Soft Brown / Cień do brwi Catrice Eyebrow Set
Oczy: Baza Zoeva Eyeshadow Fix Matte / Paleta Too Faced Sweet Peach, Zoeva Cocoa Blend / Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies  
Usta: Konturówka NYX Slim Lip Pencil Peekaboo /Szminka MAC Lipstic Velvet Teddy







9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Bardzo fajny efekt, wyglądasz fenomenalnie :D Świetne kolory, przyznam że ten makijaż na Tobie wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pięknie rozświetlone oczko! :)
    Ja jeszcze nie miałam sztucznych rzęs, więc nie mogę się zbyt wiele wypowiedzieć. Myślę, ż całkiem nieźle Ci to wyszło - najważniejsze są próby i chęci :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo i to bardzo podoba mi się twoj makijaż.. Super

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger