6/28/2019

Birthday Girl

Nie wiem jak to się stało, ale mam już 25 lat. W głowie i sercu nadal 18, ale niestety kryzys ćwierćwiecza dopadł i mnie. Teraz już tylko kremy na zmarszczki mnie uratują. Oczywiście żartuję, jestem prze szczęśliwą osobą. Mimo, że zawsze mogłoby być lepiej, jestem wdzięczna za to co mam.

Zamarzyły mi się zdjęcia z balonami, więc urodzinowa sesja to był dobry pretekst. Zabawa przednia i jak widzicie uśmiech nie schodził mi z twarzy. A do tego w dzisiejszej stylizacji pokazuję Wam moje cudeńko upolowane w SH, czyli obłędną sukienkę w musztardowym kolorze z delikatnymi plisowaniami.

Co mam na sobie -
Sukienka - SH (Mango)
Kurtka - Orsay
Szpilki - Ambra
Zegarek - Casio

Teraz już wiecie skąd się wzięło 28 w mojej nazwie. 28 czerwca - moje urodziny.

Buziaki!!!!
Pozytywna28



4 komentarze:

  1. Sto lat :)
    Piękna sest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas niestety leci bardzo szybko!
    Chciałabym Ci życzyć dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń, dalej tak pięknego wzrastania w blogowaniu :)
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego , ja w tym roku mam 30

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger